اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بودجه شهرداری مهریز ۵۰ میلیارد افزایش یافت

شهردار مهریز از افزایش ۵۰ میلیاردی درآمدهای شهرداری باغشهر تاریخی خبر داد و گفت: برای توسعه پایدار به مشارکت اقشار مختلف نیاز داریم.

بودجه شهرداری مهریز ۵۰ میلیارد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، علیرضا عرشیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه اختصاصی امسال به شهرداری مهریز بیش از ۲۶ میلیارد تومان بوده که به ۵۰ میلیارد افزایش‌یافته است. 

وی با اشاره به این‌که مردم مهریز مطالبات به‌حقی در خصوص خدمات عمومی شهری دارند افزود: مبلغ ۷۶ میلیارد بودجه شهرداری جوابگوی همه خواسته جمعیت ۵۵ هزار نفری و پراکندگی باغشهر تاریخی مهریز نیست. 

شهردار مهریز در خصوص ورودی شهرستان مهریز عنوان کرد: ورودی شهرستان مهریز نیاز به بودجه چهار میلیارد تومانی دارد که با اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیون تومان ویژه این طرح تا پایان سال قسمتی از این طرح به اتمام برسد.  

عرشیان تأکید کرد: زیباسازی شهر و فضای سبز مناسب، حق شهروندان مهریزی است لذا  چندین پارک مهریز با نظر طراح کشوری بازبینی و در صورت نیاز به اصلاح و توسعه اقدام لازم انجام و در ایام نوروز خدمات متفاوتی را به مسافران و همشهریان ارائه می‌دهید. 

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی پلاک‌های خیابان شهید منتظری در اولویت طرح‌های عمرانی است که بخش عمده آن به پایان رسید و امیدواریم با همکاری همشهریان در جهت تکمیل این طرح اقدامات لازم صورت بپذیرد. 

شهردار مهریز گفت: با اختصاص یارانه ۶۸ میلیاردتومانی به اتوبوس‌های یزد - مهریز بدون افزایش قیمت از خرداد ۱۴۰۰ با همان نرخ ۷۵۰۰ تومانی علاوه بر جابه‌جایی مسافر درون‌شهری مشغول به خدمات‌رسانی به مسافران یزد به مهریز نیز هستند.   

عرشیان اذعان کرد: به‌زودی آرامستان متمرکز با امکانات مناسب در شهرک سنگ شهرستان مهریز برای دفن متوفیان که از تأکیدات مسئولان شهری است ایجاد می‌شود. 

 وی بیان کرد: به علت بافت تاریخی شهرستان مهریز ساخت‌وسازهای عمرانی و تخریب در این شهرستان با هماهنگی میراث ‌فرهنگی صورت گیرد که این مسئله برای به زمان زیادی نیاز دارد. 

شهردار مهریز گفت: برای حفظ و حراست از باغشهر تاریخی مهریز برنامه‌های مدون زیادی انجام‌گرفته است که روستاهای ییلاقی در اولویت این برنامه‌ها قرار دارد. 

وی در خصوص تنها تپه شنی شهرستان مهریز خاطرنشان کرد: هرچند از این کوه ریگ چیزی باقی نمانده است اما برای جلوگیری از تخریب بیشتر آن کارشناسانی از مرکز استان نسبت به آسیب‌شناسی این مجموعه طبیعی گسیل می‌شوند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول