اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای ۵۰۰ برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به بهانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

اجرای ۵۰۰ برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حسن عزیزی» چهارشنبه شب (۸ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به مناسبت این ایام اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به غرس ۳۱۳ نهال درخت با همکاری اداره کل منابع طبیعی و دستگاه‌های تابعه تا پایان سال در سطح استان، ادامه داد: همچنین تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نشست های بصیرت‌افزایی و تولید محتواهایی با شخصیت و سیره عملی و تحلیل شخصیت سردار سلیمانی و برگزاری نخستین یادواره شهرستان بیرجند از جمله برنامه ها هفته مقاومت است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان با عنوان «جام سردار دلها» خبر داد و گفت: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در نقاط شهری و روستایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف پیرامون تبیین وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش محوری روز مقاومت و تجلیل و تکریم شهدای ورزشکار، فعال‌سازی ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان و رسیدگی به مناطق مرزی و محروم از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

عزیزی با بیان اینکه پویش‌های مختلف اجتماعی از نذر نان تا ختم قرآن و اهدای خون در استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شده است، عنوان کرد: همچنین برای دومین سال پیاپی ۳۰ نفر از جوانان متشکل از سازمان‌های مردم نهاد در قالب اردوهای هویت آفرین جوانان از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه به مراسم سالگرد محوری سردار دلها در گلزار شهدای کرمان اعزام خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: در ۲ سال گذشته ۴۰ مکان ورزشی در سطح استان به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول