اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حماسه 9 دی درسی بزرگ به فریب خوردگان دنیاطلب داخلی داد

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان کهگیلویه و بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی صادر کرده و آورده است که حماسه ۹ دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد.

حماسه 9 دی درسی بزرگ به فریب خوردگان دنیاطلب داخلی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان کهگیلویه و بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌ هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی و آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است. 

روزی که با تجلّی دست قدرت الهی و خلق حماسه‌ای بی‌بدیل با حضور خودجوش امّت عاشورایی رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی صهیونیستی را درهم پیچید و بار دیگر کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت فقیه در عبور مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند. 

با گذشت دوازده سال ازحرکت خودجوش انقلابی مردم  و بازخوانی درس ها و عبرت های این رخدادهای مهم و تأثیر گذار در روند تکاملی انقلاب یکی از ضرورت های انکار ناپذیری به شمار می رود که در صورت غفلت از آن بایستی در انتظار پدید آمدن توطئه ها و فتنه های پیچیده تر علیه نظام و میهن اسلامی بود.

به رغم روشنگری های مستمر هر ساله در آستانه این روز ، شاهد تحرکات مذبوحانه ایادی استکبار ومثلث پلید آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس که با عملیات روانی و رسانه ای گسترده در پی وارونه سازی واقعیات و القای نشانه های غلط و انحرافی در فضای مجازی و رسانه های ضد انقلاب برای تحت الشعاع قرار دادن این روز هستیم اما دشمنان و بدخواهان بدانند که ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات ، تنگناها ، تحریمها و تهدیدها، با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع)یکی از بزرگترین و پیچیده ترین فتنه های علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هم شکند و فتنه گران داخلی و خارجی آنان را ، ناکام و مایوس نماید.
 
حماسه ۹ دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است و همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است. در یوم الله نهم دی دست قدرت خدا در دفاع کامل ازنظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد. 

بنیاد مهدویت استان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی و دعوت به پاسداشت هر چه باشکوهتر این حماسه ماندگار از آحاد جامعه خصوصا مدافعان انقلاب و مهدی یاوران می‌خواهد تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی خود و تبعیت از ولایت فقیه در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با حفظ وحدت و انسجام، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و با آرمانهای والای امام و شهدا خصوصا شهید سلیمانی سردار دلها تجدید میثاق کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول