اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مردم در حماسه نهم دی حرف آخر را به فتنه‌گران زدند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در حماسه به یادماندنی نهم دی مردم حرف آخر را به فتنه‌گران زدند گفت: ابعاد مختلف این رخداد تاریخی برای مردم تبیین شود.

مردم در حماسه نهم دی حرف آخر را به فتنه‌گران زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام ابوالفضل صابری‌اراکی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت نهم دی نهاوند در مصلی نماز جمعه اظهار کرد: در حوزه روشنگری مهمترین بحث، تبیین نقش دولت‌های خارجی در ایجاد فتنه ۸۸ و همینطور رسانه‌های غربی فارسی‌زبان در تحریک مردم برای تخریب اماکن عمومی و وهن مقدسات بود که حماسه ۹ دی همه توطئه‌ها را خنثی کرد و اثبات کرد مردم هرگز با دشمن همراه نخواهند شد.

وی با بیان اینکه در حماسه به یادماندنی نهم دی ماه مردم حرف آخر را به آشوبگران زدند گفت: مردم بصیر ایران بعد از ماه‌ها فتنه‌‌گری از سوی دشمنان، با خلق حماسه ۹ دی و حضور میلیونی در حمایت از نظام و ولایت، اعلام کردند برای حفاظت از انقلاب حاضرند جان خودشان را فدا کنند. 

این استاد حوزه علمیه افزود: فتنه سال ۸۸ به گونه‌ای طراحی شده بود که می‌خواستند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند ولی مردم با حضورشان در صحنه این فتنه را خنثی کرده و موجب تثبیت نظام و ناکامی دشمن شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان همچنان مشغول فتنه‌گری علیه نظام و ارزش‌های اسلامی هستند گفت: دشمن امروز از طریق جنگ نرم و فضای مجازی به جنگ با انقلاب برخواسته و در این راه مقدسات را نشانه رفته است.

نباید کسانی که چهره نفاق دارند امروز پشت میزهای مدیریتی قرار گیرند

صابری اراکی به هجوم دشمن از طریق فضای مجازی اشاره کرد و با بیان اینکه فضای مجازی فضایی بی‌در و پیکر شده که باید مجلس کمک کند که این ساماندهی شود افزود: در فضای مجازی دشمنان و معاندان دین، ایران و همه ارزش‌ها را به سخره گرفته‌اند و هویت ایرانی ما را متزلزل کرده‌اند به گونه‌ای که اینگونه القا می‌شود که ایران قدرت ساخت هیچ چیز را ندارد و علاوه بر آن مسئولین را دزد جلوه می‌دهند.

وی  با بیان اینکه ما مخالف فضای مجازی نیستیم و تأکید بر ساماندهی آن داریم گفت: امروز فضای مجازی به قاتل جوانان ما تبدیل شده چون معنویت را در درون آنها را کشته و عفت و ایمان را از آنها گرفته است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به مانور اخیر سپاه گفت: در مانور اخیر توانمندی‌های جوانان ما به نمایش گذاشته شد و دنیا از این همه پیشرفت مات و مبهوت ماند، این موضوعات نشان می‌دهد با اتکا به داخل می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های رئیس جمهور و دولت انقلابی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور فردی برخواسته از متن مردم است که سایر ارکان دولت نیز باید با این روحیه در بین مردم حاضر شوند، نباید کسانی که چهره نفاق دارند امروز پشت میزهای مدیریتی قرار گیرند.

صابری اراکی در ادامه به سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی به ما هویت داد و دنیا به احترام ایشان ایستاد، ما باید فرهنگ و آرمان‌های این سردار بزرگ را در کشور اجرا کنیم.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی ۴۱ سال در حال جهاد و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب بود تا اینکه ولایتمداری او چنان مهری در دل محبانش انداخت که در مراسم تشییع او شاهد حضور میلیون‌ها نفر بودیم.

این استاد حوزه علیمه در پایان گفت: دشمن هرگز تفاوت بین واژه کشتن و شهادت را نمی‌فهمد، امروز ایران و جبهه مقاومت داغدیده به همه دشمنان ثابت خواهند کرد حاج قاسم در کوچه‌ها و پس‌کوچه‌های ایران و منطقه همچنان زنده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول