اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: آیت‌الله مصباح فیلسوفی روشن‌ضمیر و حامی ولایت بود

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: آیت‌الله مصباح فیلسوفی روشن‌ضمیر و فردی سیاستمدار و حامی ولایت بود و هرگاه انحرافی می‌دید تذکر می‌داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: آیت‌الله مصباح فیلسوفی روشن‌ضمیر و حامی ولایت بود

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالروز رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: آیت الله مصباح فیلم از استوانه‌های نظام بود و همواره و در همه جا پشتیبان ولایت و نظام بود.

وی افزود: مرحوم آیت الله مصباح فیلسوفی روشن ضمیر و فردی اجتماعی و همچنین سیاست‌مدار بود و نگاه انحرافی می‌دید تذکر می داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آیت الله مصباح انحرافات را خیلی زود درک می‌کرد و متذکر می‌شد و جلوی کسانی که در مقابل ولایت می ایستادند و با کسانی که در برابر ولایت می ایستادند مقابله می‌کرد.

میر تاجدینی خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح حامی جدی نظام و ولایت فقیه بود و از ابتدای پیروزی انقلاب تا پایان عمر خود این ولایتمداری و این حمایت از ولایت را در عمل ثابت کرد و نشان داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول