اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دو ساختمان مترو مزین به نام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده شد

نام‌گذاری دو ساختمان مترو تهران امروز با حضور اعضای شورای شهر و خانواده شهدا مزین به شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده شد.

دو ساختمان مترو مزین به  نام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده شد

خبرگزاری فارس ـ غلامرضا مظفری: مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت برگزار شد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهدی فخری‌زاده فرزند شهید محسن فخری‌زاده به همراه جمعی از سرداران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ابتدای این مراسم بیان کرد: رویکرد شهردار تهران تأکید بر گرامیداشت خانواده معزز شهداست. خودم را خادم الشهداء و کوچک خانواده‌های معزز شهدا می‌دانم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی به عنوان قهرمان ملی و فراملی، اهتمام و تکریم ویژه از خانواده معزز شهدا بود، افزود: رهبر معظم انقلاب جملات ارزشمند بسیاری درباره شهید سلیمانی فرمودند. یکی از جملات ایشان به شرح زیر است: «شهید سلیمانی نرم‌افزار مقاومت و الگوی مبارزه را به ملت‌ها تعلیم داد.» این جمله همانند دیگر منویات رهبر انقلاب جمله بسیار فاخری است.

شایسته اصل بیان کرد: رهبر انقلاب درباره شهید فخری‌زاده نیز فرموده است که علوّ مقامی که خداوند با شهادت به شهید محسن فخری زاده عطاء کرد، مزد زحمات و اخلاص کم‌نظیر او بود و این مقام با هیچ‌یک از مقام‌های دنیوی قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده تأکید بر انجام کار دست اولی داشت، افزود: این شهید بزرگوار می‌فرمود که اگر بر مبنای استانداردهایی که تعیین شده حرکت کنیم، نمی‌توان میانبر زد. وظیفه ما کار دست اولی و قدم زدن در سرزمین‌های ناشناخته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عنوان کرد: امروز مفتخریم که دو ساختمان مترو را به نام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده مزین کنیم تا با این نامگذاری از روح شهیدان بهره مند شویم.

 ساختمان شماره ۲ شرکت بهره برداری مترو تهران توسط مهدی فخری‌زاده به نام «ساختمان دانشمند شهید فخری‌زاده» مزین شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول