اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایان با باخت شروع کرد/شهرداری آستارا صفر ویستا توربین یک

تیم شهرداری آستارا در دیداری حساس مقابل ویستاتوربین شکست خورد.

پایان با باخت شروع کرد/شهرداری آستارا صفر ویستا توربین یک

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و ویستا توربین تهران از هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال در استادیوم وحدت آستارا با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان تهرانی به پایان رسید. 

پس از قطع همکاری باشگاه شهرداری آستارا با فرشاد پیوس، پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا شد و سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت. 

پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار نیما علیپور، امید سام کن، سعید دلاور، جهانگیر عسگری، جواد آقایی پور، کیانوش میرزایی، محمد ابراهیم رضا زاده، جابر نصیری، مجتبی محبوب مجاز و خشایار زبرجد را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

سید میلاد بلادی سرمربی محمد رضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام، مرتضی حسینی، عرفان‌پور حاتمی، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقوئی، رضا شربتی، مرتضی حسین زاده، امیر ارسلان دلاوری، حجت اسلامی و هادی خیری میر را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

شاگردان پایان رأفت که در خانه برای پیروزی و ورود به جمع بالانشین‌ها تلاش می‌کردند، در این بازی حملات زیادی را انجام دادند اما عملکرد خوب خط دفاعی ویستا مانع از گلزنی آن‌ها شد تا اینکه در آخرین دقایق بازی حریف تهرانی یک گل به ثمر رساند. 

در دقیقه ۸۸ حجت اسلامی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و در ادامه نیز ویستاتوربین این نتیجه را در زمین حریف حفظ کرد تا با سه امتیاز به تهران بازگردد. 

با این نتیجه ویستا توربین ۱۵ امتیازی شد تا در پایان هفته دوازدهم با عبور از پارس و آستارا رتبه خود را بهبود ببخشد. 

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی دو نماینده گیلان در لیگ یک فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول