اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ضرورت تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی بدون تحریف/ جهاد تبیینی را در دانشگاه‌ها راه بیاندازیم

مسوول کمیته و اطلاع‌رسانی راویان و یادمان‌های دفاع مقدس کشور گفت: باید دغدغه تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی را به دور از تحریف و بدون هرگونه سطحی‌نگری داشته باشیم.

ضرورت تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی بدون تحریف/ جهاد تبیینی را در دانشگاه‌ها راه بیاندازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد جانثار امشب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در نشست مجازی با محوریت «رسالت دانشجو در مکتب شهید سلیمانی» که به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج گلستان و بسیج دانشجویی شهرستان علی‌آبادکتول برگزار شد، اظهار کرد: باید شهید حاج قاسم سلیمانی را آنگونه که بود به مردم معرفی کنیم حاج قاسم تک‌بعدی نیست ایشان یک راه و یک مدرسه درس‌آموز است.

وی با بیان اینکه در راستای جهاد تبیینی به خوبی عمل نکرده‌ایم، تصریح کرد: به بهانه کرونا نتوانستیم به خوبی در راستای جهاد تبیینی قدم برداریم باید با جهاد تبیینی شور را به شعور و شعور را به شعار تبدیل کنیم.

مسوول کمیته و اطلاع‌رسانی راویان و یادمان‌های دفاع مقدس کشور ابراز کرد: اگر بخواهیم در حوزه تبیین حاج قاسم سلیمانی قدم برداریم باید سه بعد این مکتب که شامل معنویت، عقلانیت و عدالت اجتماعی است را رعایت کنیم.

* مسوولان دولتی همچون حاج‌قاسم دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند

جانثار خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به همگان نشان داد اگر در وجودمان این باور را ایجاد کردیم که خداوند متعال در تک‌تک لحظه‌ها در کنار ماست قطعا نگاهمان همانند حاج قاسم سلیمانی خواهد شد یکی از ملزومات اساسی در تبیین حاج قاسم سلیمانی این است که دانشجوی ما خودش را به سمت عقلانیت سوق دهد.

وی امنیت جامعه را یکی از دغدغه‌های حاج قاسم برشمرد و اظهار کرد: باید مسوولان دولتی دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند وقتی حاج قاسم سلیمانی می‌دید مردم خوزستان با مشکل مواجه شدند بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام می‌شد و سپس گروه گروه نیروهای جهادی وارد خوزستان می‌شدند فرق است بین بیا و برو حاج قاسم ابتدا خودش در محل حاضر می‌شد بعد دیگران را دعوت به همکاری می‌کرد.

مسوول کمیته و اطلاع‌رسانی راویان و یادمان‌های دفاع مقدس کشور رمز موفقیت مکتب حاج قاسم سلیمانی را در سه اصل توکل، توسل و تلاش برشمرد و گفت: دشمن به صورت ناجوانمردانه و بزدلانه حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند ایشان به نصرت‌الهی اعتقاد داشت اعتقادات ما نیاز به چاشنی تفکر دارد و رسالت تحقق آرمان‌های انقلاب بر دوش دانشجویان است.

* خاکریزهای نخست جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت است/ حاج قاسم سلیمانی با تفکر بسیجی توانست تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند

جانثار با بیان اینکه خاکریزهای نخست جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت است، ابراز کرد: دشمن تجربه کسب کرده است در صورتی که بخواهد انقلاب اسلامی که سردمدار ظهور امام زمان است را سرنگون کند باید خاکریزهای انقلاب اسلامی را از میان ببرد.

وی تصریح کرد: داعش برای اهداف آمریکا و پوششی برای اسرائیل ایجاد شده است و هدف داعش ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بود و حاج قاسم سلیمانی با تلاش و کوشش توانست وحدت و یکپارچگی را بین شیعه و سنی و ایزدی و غیره به وجود آورد با این تفکر بسیجی توانست تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

مسوول کمیته و اطلاع‌رسانی راویان و یادمان‌های دفاع مقدس کشور رسالت دانشجویان راه‌اندازی جهاد تبیینی در دانشگاه‌هاست، اظهار کرد: علم نیاز به چاشنی ایمان و تفکر دارد و حاج قاسم سلیمانی یک استاد دانشگاه بود و درس بصیرت امام را تدریس می‌کرد بسیار مطالعه کردن را دوست می‌داشت و در میدان رزم هم مطالعه می‌کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول