اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار ملک: هریک از مدیران در حد توان خود‌ می‌توانند یک شهید سلیمانی باشند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه مسوولان باید خدمت خالصانه داشته باشند، گفت: هریک از ما مدیران و مسوولان در حد اندازه و توان خود‌ می‌توانیم یک شهید سلیمانی باشیم و مدیران با خدمت خالصانه خود به مردم ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.

سردار ملک: هریک از مدیران در حد توان خود‌ می‌توانند یک شهید سلیمانی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار‌ علی ملک‌شاهکوهی عصر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با موضوع بصیرت فاطمی، ملت حسینی و مکتب شهید سلیمانی  در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: آمریکا از ۲۰ سال گذشته با برنامه‌ریزی های دقیق خود تلاش دارد تا نفوذ و سلطه در کشورهای منطقه ایران را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: یکی از نقشه‌های آمریکا راه‌اندازی جنگ مذهبی در کشورهای غرب آسیا در براندازی ایران، تشکیل گروه تکفیری داعش بود که از سال‌های گذشته با جمع کردن کودکان خردسال و تازه متولد شده از کشورهای مختلف و تربیت و پرورش خاص آنها در عربستان، این گروه سنگدل را به وجود آورد بطوریکه که با آموزش‌های بسیار سخت و ظالمانه یک دختر هفت ساله داعشی با سنگدلی کامل سر یکی از افسران سوریه را از تنش جدا می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: استکبار جهانی قصد داشت با تصرف سوریه و عراق و به رسمیت شناختن گروه داعش در عراق، به ایران نفوذ کرده و همه مسلمانان شیعه و سنی را مانند دیگر مسلمانان کشورهای اسلامی به شهادت برساند و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند.

* اقدامات میدانی سردار سلیمانی مانع سقوط حتمی سوریه و عراق شد

وی بیان کرد: در زمانی که سوریه در یک قدمی سقوط قرار گرفته بود شهید سلیمانی با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب وارد میدان شد و با تشکیل نیروهای مردمی از ۱۶ کشور اسلامی جهان با داعش جنگید.

ملک‌شاهکوهی گفت: همچنین این سردار مقتدر تنها با ۵۰ نفر از نیروهای سپاه قدس وارد فرودگاه عراق شده و سبب نجات مردم مسلمان از دست داعش شد.

وی افزود: فعالیت و اقدامات میدانی این سردار شجاع سبب شد تا دو کشور سوریه و عراق از سقوط حتمی نجات پیدا کرده و گروه داعش از بین برود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد:‌ شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به خاطر خشم‌ و نفرت دشمنان داخلی و خارجی از اقدامات موثر این سردار بزرگ در منطقه در راستای امنیت و آسایش ملی بود.

وی ادامه داد: فعالیت حاج قاسم بدون ریا، از سر اخلاص و برای‌خدا‌ بود و در این فعالیت‌ها قوم، مذهب و نژاد و دین‌ مهم نبود بلکه ایجاد امنیت برای مردم جهان اسلام اولویت ایشان بود و به همین جهت محبوب قلب‌ها شد و در تشیع جنازه‌اش میلیون‌ها نفر از اقصی نقاط ایران و جهان شرکت کردند.

* علمای اهل سنت و شیعه باید مراقب سخنان خود باشند

ملک‌شاهکوهی با بیان‌ اینکه مسوولان باید خدمت خالصانه داشته باشند، گفت: هریک از ما مدیران و مسوولان در حد اندازه و توان خود‌ می‌توانیم یک شهید سلیمانی باشیم و مدیران با خدمت خالصانه خود به مردم ادامه‌دهنده راه این شهید باشند، متاسفانه برخی از مدیران  ضمن اینکه که کاری برای مردم انجام نمی‌دهند، با رفتار و برخورد خود مردم را عصبانی هم می‌کنند.

وی افزود: ما هرچه داریم از مردم است و بدون تعارف اگر مردم نبودند و نباشند نه انقلاب به پیروزی می‌رسید و نه این نظام دوام می آورد، پس قدردان مردم بوده و به آنها خدمت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت در خطبه‌ها در هفته‌های گذشته بیان کرد: علمای اهل سنت و شیعه باید مراقب سخنان خود بوده و نباید سخنی بگویند که به صلاح جامعه نباشد و وحدت و اتحاد بین مسلمین را بشکنند.

وی اظهار کرد: همه ما در کشتی جمهوری اسلامی هستیم و قطعا رفتار و سخنان ما به همه آسیب زده و همه مردم چه شیعه و چه سنی را غرق خواهد کرد، دشمنان در هر زمانی منتظر یک فرصت بوده تا از این طریق به کشور آسیب برسانند.
نیروهای واقعی  انقلاب در زمان فتنه هیچگاه ریزش نخواهند کرد

رئیس دانشگاه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان به مانند طوفانی می‌ماند که نیروهای واقعی انقلاب در این طوفان با داشتن ایمان، تقوا و از همه مهمتر بصیرت هیچگاه ریزش نخواهند نکرد.

ابوالفضل طهماسبی اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، باید همه ما با حفظ و تقویت وحدت و اتحاد و بصیرت در زمان اجرای توطئه‌های دشمن به سوی تشکیل تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: شاخص‌های شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار زیاد بوده و اگر این سردار شجاع و فداکار به درجه رفیع شهادت نمی‌رسید حق مطلب در مورد ایشان به طور کامل ادا نمی‌شد.

با وجود اینکه در ابتدای مراسم برق دانشگاه گنبدکاووس قطع شد اما سردار ملک‌شاهکویی اعلام کرد، تصور می‌کنیم در زمان جنگ هستیم و مراسم تشکیل و ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول