اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

گرامیداشت شهدا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

رئیس عقیدتی سیاسی کل ناجا با تاکید بر اینکه گرامیداشت شهدا و خانواده هایشان از مهمترین وظایف مسئولان است، گفت: ما مسئولان باید هرآنچه در توان داریم برای تجلیل و تکریم این خانواده‌های گرانقدر بگذاریم و در رسیدگی به امور آنان غفلت نکنیم.

گرامیداشت شهدا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی امشب در آیین گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی که در ساوه برگزار شد، با بیان اینکه تاریخ اسلام همواره با مجاهدت‌هایی از صدر تا به امروز همراه بوده است، گفت: مردان مردی که با مجاهدت خود توانستند اسلام و ارزش‌های دینی و انسانی را نسل به نسل منتقل کنند، با نثار خون خود ظلمت و استکبار و استبداد را نابود کردند.

وی با بیان اینکه بعد از مجاهدان صدر اسلام و واقعه عاشورا و کربلا،مجاهدانی ارزشمندتر و مخلص‌تر از شهدای ایران اسلامی نمی‌شناسیم،‌گفت: شهدا خود را سرباز دین و نظام می‌دانستد چراکه سرباز یعنی کسی که حاضر است سر خود را برای امنیت و ارزش های کشور و دینش تقدیم کند لذا امنیت و آرامشی که امروز داریم مدیون همین سربازان است. 

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه مجموعه نیروی انتظامی تا پای جان برای امنیت مردم مایه گذاشته است، افزود: این روحیه شهادت طلبی و جهادی است که توانسته این انقلاب را پایدار نگه دارد و توطئه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نقش بر آب کند.

حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: ملتی که برای رسیدن به این ارزش‌ها و آرمان‌های خود، بهترین جوانان و مردان و زنانش را تقدیم کند هیچگاه در مقابل توطئه‌های دشمنانش شکست نخواهد خورد.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و وجودشان منشا نور و حرکت این کشور است، گفت: هدف شهدا تحقق دین و حاکمیت اسلام و حاکمیت ارزش‌های انقلاب بود. 

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق جهاد تبیینی همان برپا نگه داشتن یاد و نام شهیدان است که ترویج روحیه و فرهنگ شهادت طلبی را در جامعه تقویت می‌کند.

 رئیس عقیدتی سیاسی کل ناجا 9 دی را در تاریخ ماندگار دانست و گفت: در فتنه 88 به یاد داریم که دشمنان با برپا کردن بساط رنگی همچون چند کشور دیگر بدنبال انقلاب رنگی در ایران بودند اما با بصیرت مردم و رهبر معظم انقلاب این توطئه خنثی شد. 

وی تصریح کرد: دشمنان که این فرصت را مغتنم شمردند تحریم‌های فراوان را به سمت و سوی مردم و کشور ما سرازیر کردند و می‌خواستند از این موقعیت بهره برداری خود را کنند اما دیدیم که با رشادت‌های سربازان نظام و بصیرت مردم چگونه این فتنه به یک حماسه ماندگار در کشور بدل شد.

حجت الاسلام ادیانی ملت ایران را امروز مقتدر و قوی دانست و خاطرنشان کرد: همین که امروز در آسایش و آرامش امور خود را انجام می‌دهیم و پای صندوق رای می‌رویم و آزادانه نمایندگان خود را انتخاب می‌کنیم مرهون خون پاک شهداست لذا باید همواره آرمان‌های این عزیزان را زنده نگه داریم.

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت شهدا و خانواده هایشان از مهمترین وظایف مسئولان است، گفت: ما مسئولان باید هرآنچه در توان داریم برای تجلیل و تکریم این خانواده‌های گرانقدر بگذاریم و در رسیدگی به امور آنان غفلت نکنیم.

به گزارش فارس مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا استان مرکزی شامگاه امروز با حضور خانواده های معظم شهدای ناجا، مردم و مسئولان به میزبانی شهرستان ساوه در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد. 

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

پیکر یکی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس نیز مهمان ویژه این برنامه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول