اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نام تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تغییر نمی‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: صرفا مدیریت و مالکیت باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تغییر می‌یابد و نام این تیم‌ها تغییر نمی‌یابد.

نام تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگوی خبری، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم آذربایجان‌شرقی و نماینده محترم ولی فقیه در استان، وضعیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی بود که بعد از جلساتی که یک ماه قبل با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، نایب رئیس مجلس و نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی، روز سه‌شنبه جلسه پیگیری شده و با کلیات طرح واگذاری ۲ تیم مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: در مورد جزئیات این طرح واگذاری مانند وضعیت مالی،  نحوه واگذاری، پنجره‌های تیم که بسته است، تقویت تیم در نیم فصل دوم و ... جلسه‌ای امروز در وزارت صنایع برگزار می‌شود در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد و هدفگذاری تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی صورت خواهد گفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: نام تراکتورسازی و ماشین‌سازی در سطح کشور برند بوده و صرفا مالکیت و مدیریت در قالب مس ملی و مس آذربایجان تغییر و امکان ندارد نام این تیم‌ها تغییر یابد.

انتهای پیام/60017/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول