اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

ارتش پاکستان: حصارکشی در امتداد مرز افغانستان تکمیل خواهد شد

سخنگوی ارتش پاکستان با اشاره به برخی موضوعات و اتفاقات چند روز گذشته در مرز این کشور و افغانستان در منطقه خط دیورند گفت: حصارکشی در امتداد مرز افغانستان تکمیل خواهد شد.

ارتش پاکستان: حصارکشی در امتداد مرز افغانستان تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس؛ «بابر افتخار» سخنگوی ارتش پاکستان با اشاره به برخی موضوعات و اتفاقات چند روز گذشته در مرز این کشور و افغانستان در منطقه خط دیورند گفت: حصارکشی در امتداد مرز افغانستان تکمیل خواهد شد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر ممانعت طالبان از ادامه روند حصارکشی در مرزهای غربی، سخنگوی ارتش پاکستان افزود: این حصار در واقع حصار صلح و آرامش است و تکمیل می‌شود.

به گفته وی، وضعیت در مرزهای غربی در سال 2021 نگران کننده بود. این عملیات در سال جاری در وزیرستان شمالی انجام شد و خروج نیروهای خارجی از افغانستان بر امنیت پاکستان تأثیر داشت. مدیریت مرزی و حصارکشی در مرز پاکستان و افغانستان 94 درصد تکمیل شده است.

بابر یادآور شد: بین هر پست مرزی تا پست دیگر بین 7 تا 8 کیلومتر فاصله وجود دارد. هدف از حصار حفاظت از مردم دو طرف است. این حصار حافظ خون شهدای ما و حصار صلح است و قطعا تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول