اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشکل تامین آب ناحیه صنعتی آوج تا پایان نیمه اول سال 1401 حل می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بتنی آب با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ جهت حل مشکل تامین آب در ناحیه صنعتی آوج در دستور کار قرار می گیرد.

مشکل تامین آب ناحیه صنعتی آوج تا پایان نیمه اول سال 1401 حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بتنی آب با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ جهت حل مشکل تامین آب در ناحیه صنعتی آوج در دستور کار قرار می گیرد.

این مسوول با اشاره به نشست با فرماندار آوج و جمعی از مسوولان این شهرستان به منظور حل و فصل مشکلات ناحیه صنعتی آوج، اظهار داشت: در همین راستا، ترمیم شبکه روشنایی ناحیه صنعتی آوج تا پایان ماه جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین توسعه نواحی صنعتی و حل مشکلات آنها را از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین دانست و گفت: طرح های راکد و غیرفعال در این ناحیه صنعتی تعیین تکلیف می شود و به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

این مسوول اظهار داشت: برای تسهیل در ایجاد و راه اندازی واحدهای کارگاهی در این ناحیه صنعتی نیز آماده همکاری با دستگاه های شهرستان آوج و سرمایه گذاران متقاضی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در مناطق کم تر توسعه، پیشرفت و رشد این مناطق را به همراه دارد بنابراین تلاش می شود تا با استفاده از مشوق های در نظر گرفته شده نسبت به جذب سرمایه گذاران در نواحی صنعتی از جمله آوج اقدام شود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول