اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری بیش از ۲۹ هکتار از اراضی ملی سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از واگذاری بیش از ۲۹ هکتار از اراضی ملی این استان برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی خبر داد.

واگذاری بیش از ۲۹ هکتار از اراضی ملی سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در جلسه کمیسیون طرح‌های کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: در این جلسه تعداد ۸۷ پرونده به دبیرخانه کمیسیون طرح‌های کشاورزی ارجاع و موردبررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: صاحبان این پرونده‌ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی در اراضی ملی را دارند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در این جلسه از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان ۴۱ پرونده در سطح ۲۹.۴۹۷۳ هکتار موافقت شد.

خراسانیان افزود: با نظر اعضای کمیسیون برای سایر پرونده‌ها تصمیماتی ازجمله تمدید قرارداد اجاره تغییر طرح و تغییر نام و انتقال قطعی عرصه تصمیم‌گیری شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون طرح‌های غیر کشاورزی خبر داد و گفت: در این کمیسیون نیز ۴۵ پرونده به دبیرخانه طرح‌های غیر کشاورزی ارجاع و موردبررسی و تصویب قرار گرفت.

خراسانیان گفت: صاحبان این پرونده متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در طرح‌های غیر کشاورزی در اراضی ملی را دارند.

وی گفت: در این جلسه از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان چهار پرونده در سطح ۶.۲۳۴۹ هکتار موافقت شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول