اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گفتمان‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیاز امروز جامعه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نیاز جامعه امروز گفتمان‌سازی در حوزه حجاب و عفاف است که باید موردتوجه قرار گیرد.

گفتمان‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی طراوت با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره طراوت فرصت مغتنمی است تا اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه موردبررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این خصوص اقدامات و تلاش‌های خودجوش گروه‌های مردمی در سراسر کشور و به‌ویژه در استان سمنان آثار و برکات زیادی داشته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اهداف دشمنان در شرایط جنگ نرم امروز تصریح کرد: دشمن این را درک کرده که هویت جامعه اسلامی بر مبنای خانواده بوده و بر این اساس است که دشمنان تمرکز اصلی خود را در جنگ نرم بر از بین بردن این بنیان اجتماعی گذاشته است.

دامغانی افزود: وقتی خانواده‌ای مستحکم شود، جامعه ارزشمندی را خواهیم داشت و در این کارزار فرهنگی، حجاب و عفاف یک موضوع زیربنایی در جامعه است و درصورتی‌که به آن توجه نشود، آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر جامعه خواهد شد و امروز در غرب شاهد آن هستیم که با نگاه تحقیرآمیز به زنان در حوزه خانواده دچار چالش جدی هستند.

وی به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: باید تمام همت خود را به کار گیریم تا بتوانیم از این موانع با موفقیت عبور کنیم.

باید با تحول انقلابی عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این مراسم با تقدیر از برگزاری این جشنواره، به آموزش و فرهنگ‌سازی در عرصه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و برنامه‌های متنوع آموزشی در الگوسازی حجاب و عفاف بسیار مهم است.

وی افزود: باید عفاف و حجاب را از خودمان آغاز کنیم و یکی از زمینه‌های فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب برگزاری چنین جشنواره‌هایی است و باید با تحول انقلابی فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنیم.

در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری طراوت که با حضور استاندار سمنان، مدیران و مسؤولان استانی در باغ‌موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول