اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر در بخش‌های مختلف کشور پیرامون حوزه زنان بررسی کنید، درمی‌یابید که در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است.

در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شوای اسلامی شهر مشهد، فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این که که در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: بودجه‌های بسیاری در شهر هزینه می‌شود که در ردیف‌های کلی حمایت از انجمن‌ها، ورزش، ساخت و تجهیز پارک‌ها و غیره است، ولی اگر در بخش‌های مختلف کشور پیرامون حوزه زنان بررسی کنید، درمی‌یابید که در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: در مذاکراتی که با شهردار مشهد صورت پذیرفته است، قول مساعد اخذ شده که در سال آتی ردیف بودجه مشخصی برای بانوان داشته باشیم تا بدانیم چند درصد از این بودجه برای برنامه‌های ویژه «بانوان و خانواده» در نظر گرفته می‌شود.

سلیمی در ادامه گفت: حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌هایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند، دو نگاه کلی و راهبرد اصلی ما در بحث کمیسیون «بانوان و خانواده» است؛ به عنوان اولین دستور کار این کمیسیون، پیرامون ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و عناوین کارگروه‌های ذیل کمیسیون، گفت‌وگو صورت می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول