اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و صبر خانواده شهدا است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و صبر خانواده شهدا است و تاریخ پرشکوه ایران اسلامی به ایثار، اخلاص و رشادت‌های شهدا مزین است.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و صبر خانواده شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، همزمان با فرارسیدن سالروز تکریم مادران و همسران شهدا، حجت الااسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی با با خانواده‌های معظم شهیدان موسوی و نظری دیدار کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم شهیدان خاطرنشان کرد: صبر، استقامت و فداکاری همسران، مادران و خانواده شهدا را باید ستود. ایمان و اعتقاد شهدا و خانواده‌های معظم آنها مایه غبطه است و انسان در برابر عظمت‌ روحیه آنها احساس شرمندگی می‌کند.

وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان و صبر خانواده شهدا دانست و افزود: تاریخ پرشکوه ایران اسلامی به ایثار، اخلاص و رشادت‌های شهدا مزین است و خانواده شهدا پشتوانه‌ معنوی کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه شهدا پرورش یافته دامان پاک مادرانی پارسا و متدین هستند، ابراز کرد: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا برافراشتن پرچم ایثار، رشادت و ایمان در کشور است.

شایان ذکر است که تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منازل شهیدان «سیدمحمد، سیدطاهر و سید علیرضا موسوی» و شهیدان «محمد‌مهدی، عزیزالله، حمید و محمدتقی نظری» با خانواده‎های معظم آن شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول