اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعرض 500 متری به اراضی آموزش و پرورش در بندرعباس رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از رفع تصرف500 متر اراضی دولتی و تخریب سازه‌های غیرمجاز به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

تعرض 500 متری به اراضی آموزش و پرورش در بندرعباس رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به شکایت اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم زمینهای آموزش و پرورش توسط افرادی سودجو، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان برابر هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره آموزش و پرورش و نماینده قضائی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازدید از زمین‌های مذکور مشخص شد، افرادی با ساخت و ساز غیر مجاز در بخشی از اراضی، بالغ بر 500 متر مربع را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی نسبت به ساخت وساز اقدام کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شکایت اداره کل آموزش و پرورش و برابر هماهنگی قضائی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از مراتع و زمینهای ملی، ماموران نسبت به جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف اقدام کردند.

سردار جعفری در پایان با تأکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری و متصرفان اراضی ملی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که درصدد تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی هستند، به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول