اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شبی تا صبح همراه راهداران؛ اقدام جهادی فرماندار بویراحمد در نخستین روزهای کاری

فرماندار بویراحمد در یکی از نخستین روزهای کاری خود شبی تا صبح در کنار راهداران جهت بازگشایی راه‌های این شهرستان بود.

شبی تا صبح همراه راهداران؛ اقدام جهادی فرماندار بویراحمد در نخستین روزهای کاری

به گزارش خبرگزاری فارس  فرمانداری بویراحمد در پی گزارشات مردمی و درخواست کمک از دستگاه های اجرایی و فرمانداری جهت بازگشایی راه های اصلی و برخی راه های روستاهای اطراف یاسوج، شبی را در کنار  راهداران شهرستان بویراحمد گذراند.

شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار جدید بویراحمد همراه با  سرپرست و معاونان اداره کل راهداری استان تا صبح  در محورهای مواصلاتی یاسوج شیراز ،دشتروم، کاکان، جاده قدیم شیراز محور مواصلاتی روستاهای اطراف یاسوج حضور داشتند. 

 علی رغم بارش برف سنگین هیچکدام از راه‌های اصلی شهرستان قطع نگردید ارتباط تعداد زیادی از روستاهای اطراف یاسوج در جاده قدیم شیراز  از بعد از ظهر روز شنبه قطع شده بود که عملیات بازگشایی این جاده از ساعت ۲ بامداد از کنار تالار لاله شروع  و به دلیل شیب دار بودن و حجم سنگین برف و یخ زدگی جاده تا ساعت  ۵بامداد به طول انجامید که در این مدت فرماندار و سرپرست راهداری استان در کنار راهداران بودند.

تلاش راهداران شهرستان علی رغم کمبود امکانات و وسایل نقلیه مناسب ستودنی است و همه مردم خصوصا ‌آنهایی که توسط راهداران نجات پیدا کردند قدردان آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول