اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استاندار مارب: بمباران بازارهای یمن توسط ائتلاف سعودی جنایت جنگی است

استاندار مارب طی یک گردهمایی با شیوخ و بزرگان قبایل این استان تاکید کرد ائتلاف متجاوز با بمباران بازارهای عمومی استان یک جنایت جنگی تمام عیار مرتکب شده و مسئول کامل هدف گرفتن شهروندان است.

استاندار مارب: بمباران بازارهای یمن توسط ائتلاف سعودی جنایت جنگی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم منطقه الجوبه استان مارب امروز یکشنبه نشستی قبلیه‌ای برای تاکید بر ایستادگی در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی و رد تشدید حملات آمریکا و اسرائیل به یمن و بمباران بازارهای عمومی و اموال شهروندان  برگزار کردند.

به گزارش المسیره، در این نشست قبیله ای علی طعیمان استاندار مارب مواضع مردم الجوبه  و  تعصب آنها نسبت به وطن و حمایت آنها از جبهه های مقابله با نیروهای متجاوز و مزدوران آن از طریق فرستادن دار و ندار آن اعم از مال وفرزندان را ستود.

او هدف قرار دادن بازارهای عمومی را یک جنایت جنگی تمام عیار دانست و نیروهای متجاوز را مسئول کامل هدف قرار دادن  قوت و غذای شهروندان و سایر مغازه‌ها دانست.

شیخ احمد السقاف، مسئول حوزه اجتماعی جنبش انصار الله در مارب نیز حمله هوایی ائتلاف سعودی به بازارهای عمومی و دارایی خاص شهروندان در مارب و غیر آن را محکوم کرد و آن را جنایات جنگی خواند.

شیخ عبدالغنی بحیبح تاکید کرد، بمباران بازارهای عمومی در الجوبه هیچ توجیهی ندارد و گواه شکست و سردرگمی قدرت‌های متجاوز است.

وی افزود: جبهه‌های نبرد از بازارهای الجوبه فاصله زیادی دارد و تنها هدف متجاوزان از بمباران بازارها ضرر زدن به اموال عمومی است.

شیخ حسین علی شعفه نیز گفت: از ۷۵ سال پیش عربستان هیچ خیری در یمن نمی‌خواهد و فقط ویرانی و کشتار برای ما می‌خواهد.

او افزود: ما فرزندان الجوبه بر ایستادگی کامل خود در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی تا آزادسازی آخرین وجب از استان مارب تاکید می‌کنیم.

شیخ عبدالله المنصوری هم تاکید کرد: بمباران بازارها کاری بزدلانه است که هرگز موجب تسلیم شدن ما نمی شود بلکه مقاومت و ثبات ما را در مقابله با دشمن بیش‌تر می‌کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول