اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برف همه راه‌‌های روستایی استان زنجان را مسدود کرد/ انسداد محورهای زنجان به طارم و تکاب به دندی

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت همه محورهای روستایی استان زنجان به دلیل بارش های شب گذشته مسدود است تردد در سایر محورها بدون زنجیر‌چرخ ممکن نیست.

برف همه راه‌‌های روستایی استان زنجان را مسدود کرد/ انسداد محورهای زنجان به طارم و تکاب به دندی

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش‌های شب گذشته در سطح استان زنجان اظهار کرد: بعد از این بارش‌ها همه محورهای روستایی مسدود است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه تردد در همه محورهای استان زنجان نیازمند زنجیرچرخ است، تصریح کرد: رانندگان بدون تجهیزات زمستانی وارد جاده‌ها نشوند.

وی به ادامه بارش‌ها حتی با احتمال تشدید اشاره کرد و افزود: هرچند تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد ولی بدون استفاده از تجهیزات زمستانی نمی‌توان رانندگی کرد.

محمدی از مسدود بودن چند محور به دلیل بارش‌ها و همچنین کولاک خبر داد و گفت: تهم به چورزق از شب گذشته مسدود شده و محور تکاب به دندی هم به دلیل شرایط ویژه از چند روز پیش همچنان مسدود است.

انتهای پیام۷۳۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول