اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش محسوس دما در زنجان/ ثبت بارش ۲۸ سانتی‌متر برف در زنجان

داده‌های هواشناسی بیانگر ادامه بارش‌های آغاز شده در زنجان از شب گذشته تا اوایل صبح فردا است که متعاقب آن کاهش دما هم روی داده است.

کاهش محسوس دما در زنجان/ ثبت بارش ۲۸ سانتی‌متر برف در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان‌، بررسی نقشه‌های هواشناسی استان نشان می‌دهد که امروز استان آسمانی ابری خواهد داشت که با بارش برف در سطح استان همراه است، بر اساس داده‌های سامانه‌های هواشناسی بارش برف تا اواخر امشب و در برخی مناطق تا اوایل صبح فردا ادامه خواهد داشت. کارشناسان هواشناسی کولاک برف در گردنه‌های استان را پیش‌بینی کرده و توصیه به پرهیز است از سفرهای غیرضروری کرده‌اند.
 همچنین کارشناسان اداره کل هواشناسی استان زنجان از عبور سامانه دیگری از استان در روز پنجشنبه خبر داده‌اند که موجب بارش پراکنده برف در سطح استان خواهد شد.
شایان ذکر است، کاهش دمای قابل توجه و محسوس از دیگر پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی برای استان زنجان است که موجب یخبندان سراسری در سطح استان تا پایان هفته خواهد شد.
فعالیت سامانه فارسی از اوایل هفته در استان زنجان آغاز شده و بارش‌های قابل توجهی را موجب شده که بیشترین میزان بارش شب گذشته در استان از ایستگاه هواشناسی فرودگاه زنجان ۱۷.۴ میلی‌متر از ارتفاع ۲۸ سانتی‌متری برف گزارش شده است.
نوسان دمایی این بازه زمانی در استان هم ۱۸ درجه اعلام شده که در ماهنشان ارمغانخانه به ترتیب به صورت ۹ درجه بالای صفر و ۹ درجه زیر صفر ثبت شده است.
 پایین‌ترین دمای ثبت شده در این بازی زمانی برای شهر زنجان ۷ درجه زیر صفر بوده است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول