اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شناسایی ۳۹ شکارچی متخلف در کاشان

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: در ۹ماهه ابتدایی امسال ۳۹ شکارچی متخلف دستگیر شدند که از این متخلفان ۲۴ قبضه سلاح کشف و جمع‌آوری شد.

شناسایی ۳۹ شکارچی متخلف در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، الهیار دولتخواه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه ۲۲ هزار دانش‌آموز از آموزش‌های زیست محیطی کارشناسان بهره‌مند می‌شدند، اظهار کرد: در ۹ ماه ابتدای امسال ۳۹ شکارچی متخلف در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که از این متخلفان ۲۴ قبضه سلاح شامل ۱۵ سلاح دارای جواز و ۹ قبضه سلاح قاچاق کشف و جمع‌آوری‌ شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه، در ۹ ماهه امسال ۶۰۰ مورد پایش از معدن‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی کاشان انجام و ۱۴۵ مورد آن به صدور اخطاریه زیست محیطی منجر شده است، ادامه داد:  ۲۱۰ مورد بازدید از جمع‌آوری پسماندها از ابتدای سال جاری در کاشان انجام شده که ۲ مورد منجر به تعطیلی و ۲۷ مورد با صدور حکم، پیگیری قضایی شده‌ است.

وی با بیان اینکه،  آمار وحوش بهتر از سال‌های گذشته است ، گفت: در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک پلنگ مشاهده شده است که در آینده با مستند سازی خبرهای خوبی در این خصوص خواهیم داد.

دولت‌خواه گفت: وضعیت صید و شکار در کاشان نسبت به استان اصفهان خوب است و تنوع زیستی در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک خوب گزارش شده به نحوی که هنگامی که تعداد گونه‌های علف‌خوار در منطقه زیاد شود، که گونه‌های گوشت‌خوار نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول