اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جزئیات بارش برف زمستانی در گیلان/ بارش برف در گیلان 130 سانتی‌متری شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان بارش‌ها در گیلان گفت: هم‌اکنون در برخی از محورهای مواصلاتی گیلان ازجمله محور زیاز - شوک و محور رودسر - لات محله برفی به ارتفاع 130 سانتی‌متر باریده است.

جزئیات بارش برف زمستانی در گیلان/ بارش برف در گیلان 130 سانتی‌متری شد

فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید برف در تعدادی از محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال در جریان است.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها در گیلان بیان کرد: از ابتدای بارش برف در گیلان تاکنون در محور رشت-لوشان برفی به ارتفاع ۲۰ سانتی‌متر، محور سیاهکل-دیلمان برفی به ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر، محور زیاز - شوک برفی به ارتفاع ۱۳۰ سانتی‌متر، محور رودسر - لات محله برفی به ارتفاع ۱۳۰ سانتی‌متر، محور بلوردکان-خصیب دشت برفی به ارتفاع: ۱۰۰ سانتیمتر، محور شوک-ملکوت برفی به ارتفاع ۹۰ سانتیمتر، محور حشمت‌آباد - قوشه لانه برفی به ارتفاع ۶۰ سانتیمتر و محور ویه – کلیشم برفی به ارتفاع ۴۰ سانتیمتر برف باریده است.

مرادی با اشاره به بارش خفیف برف در تعدادی دیگر از محورهای مواصلاتی گیلان، افزود: تاکنون در️ محور رشت ـ لاهیجان برفی به ارتفاع ۱۵ سانتیمتر، محور رشت ـ خمام برفی به ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر، محور اسالم ـ خلخال در محدوده استان گیلان، ارتفاع برف تا ۱۰۰ سانتیمتر، محور پونل - خلخال در محدوده استان گیلان، ارتفاع برف تا ۷۰ سانتیمتر، محور ماسال ـ گیلوان ارتفاع برف تا ۵۰ سانتیمتر، محور فومن ـ ماسوله ارتفاع برف تا ۶۵ سانتیمتر، محور شفت ـ امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق ارتفاع برف تا ۴۵ سانتیمتر و محور اطاقور ـخرما ارتفاع برف تا ۳۰ سانتیمتر و در محور لنگرود ـ بلوردکان برفی پنج سانتیمتری باریده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان‌های هم‌جوار نیز، بیان کرد: ️ گردنه الماس در محور اسالم-خلخال هم‌اکنون با بارش شدید برف روبرو بوده و ارتفاع برف به ۱۰۰ سانتیمتر رسیده، گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل بارش برف متوقف‌شده و ارتفاع تا ۳۰ سانتیمتر هست و همچنین در گردنه کوهین در محور رشت-قزوین هم‌اکنون شاهد بارش خفیف برف هستیم و تاکنون در این محور نیز تا ۱۵ سانتیمتر برف باریده است.

مرادی، همچنین محورهای مواصلاتی شهرستان‌های بندر انزلی، رودسر، ماسال، رضوانشهر، تالش و آستارا را نیز با بارش خفیف باران توصیف کرد و هشدار داد که رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول