اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بیمه روستایی، ظرفیتی بزرگ برای مناطق کم برخوردار/ کارگزاری‌ها محل ثبت نام هستند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: روند اجرای طرح ملی بیمه اجتماعی خانوارهای محروم و کم‌برخوردار در کشور آغاز شده است و این امر در تمامی روستاها و بخش‌های عشایری از طریق کارگزاری‌ها در روستا صورت می‌پذیرد.

بیمه روستایی،  ظرفیتی بزرگ برای مناطق کم برخوردار/ کارگزاری‌ها محل ثبت نام هستند

به گزارش خبرنگار گروه رفاهی خبرگزاری فارس، بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر با اشاره به ثبت‌نام این صندوق در مناطق روستایی و عشایری اظهار کرد: روند اجرای طرح ملی بیمه اجتماعی خانوارهای محروم و کم‌برخوردار در کشور آغاز شده است و این امر در تمامی روستاها و بخش‌های عشایری از طریق کارگزاری‌ها در روستا صورت می‌پذیرد به این صورت که دهیاران و معتمدین، مردم را از خدمات این صندوق آگاه می‌کنند تا بتوانند ثبت‌نام را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا بخشداران، دهیاران و معتمدین محلی ما را در ثبت‌نام افراد در مناطق محروم کمک می‌کنند.

برقراری به یکی از ظرفیت‌های مناطق محروم اشاره کرد و گفت: ما در مناطق محروم با بهره مندی از ظرفیت کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی و همچنین حضور مدیران در استان‌ها در نمازجمعه‌ها، خدمات صندوق را به مردم می‌شناسانیم.

وی افزود: آگاهی‌بخشی در جامعه هدف، مؤلفه‌ای است که می‌تواند ظرفیت‌های هر چه بیشتر این صندوق را تبیین کند. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در پایان خاطرنشان کرد: بیمه مذکور بیمه ارزانی است که می‌تواند به کمک مناطق محروم بیاید و ۱۰ درصد هزینه پرداختی را دولت تقبل می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول