اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سازماندهی ۱۷۰۰ گروه جهادی در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از سازماندهی یک‌هزار و ۷۰۰ گروه جهادی طی دهه اخیر در همدان خبر داد.

سازماندهی ۱۷۰۰  گروه جهادی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران و آئین تجلیل از ۲۰۰ گروه جهادی برتر استان همدان با بیان اینکه ماهیت و هویت گروه جهادی به آغاز انقلاب اسلامی برمی‌گردد اظهار کرد: مردم به صورت گروه‌های خودجوش فعال شدند تا اینکه رفته نهادهای مردمی شکل گرفت و برنامه‌ها به صورت نهادی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال اخیر در سپاه و بسیج به صورت سازمان یافته گروه‌هایی تشکیل شدند  و به صورت مردمی کارها را پیش بردند گفت: در این مدت  یک‌هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شدند و در نقاط مختلف استان با موضوعات مختلف کار را به دست گرفتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید به اینکه گروه‌های جهادی نظام مسائل مناطق را شناخته و حل مشکل می‌کنند افزود: ظرفیتی عالی در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته که هرچه بتوانیم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم نتایج بهتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه شکل‌های مختلف گروه‌های جهادی شکل می‌گیرند که به صورت خودجوش فعالیت‌های را انجام می‌دهند گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان در مناطق محروم حضور یافته و مشکلات را از نزدیک حس می‌کنند و تربیت مضاعف عملی می‌یابند.

مجیدی با تاکید به اینکه نظام مسائل از تئوری به عمل درمی‌آید و این باعث می‌شود مدیران آینده تراز انقلاب تربیت شوند عنوان کرد: امیدوارم هم‌افزایی بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم مشکلات بیشتری از نقاط محروم را حل کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول