اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

امضای تفاهم‌نامه همکاری ستاد حقوق بشر و پژوهشگاه قوه قضائیه

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر با پژوهشگاه قوه قضائیه منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری ستاد حقوق بشر و پژوهشگاه قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر و پژوهشگاه قوه قضائیه با انعقاد تفاهم نامه‌ای، بر ضرورت همکاری‌های علمی و پژوهشی برای تدوین و نهائی کردن لوایح قضائی و انجام طرح های پژوهشی تاکید کردند.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی هادی، رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه برگزار شد، همکاری مشترک در زمینه تدوین و توسعه حقوق بشر اسلامی از جمله تدوین دائرةالمعارف حقوق بشر اسلامی و بهره گیری از ظرفیت اندیشمندان اسلامی سایر کشورها برای برگزاری میزگردهای تخصصی مورد موافقت طرفین قرار گرفت.

همکاری علمی و پژوهشی در تدوین پاسخ‌های حقوقی به گزارشات و مکاتبات حقوق بشری، همکاری جهت تدوین اصول راهنمای صدور دادنامه‌های متضمن عناوین مجرمانه‌ای که نیاز به توصیف و تبیین دارند و هدایت و حمایت از مقالات، طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه‌های مرتبط با نیازهای حقوق بشری و قضایی کشور نیز از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول