اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امروز دوران نبرد اراده‌ها، کار و صبر انقلابی برابر دشمنی‌هاست

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز زمان نبرد اراده‌ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق، کار و صبر انقلابی در برابر دشمنی است که روز به روز در حال عقب‌گرد و اضمحلال است و ما با تکیه بر علم و توان داخلی همانگونه که در دانش‌هایی مانند نانو و پزشکی سرآمد شدیم، در بخش اقتصاد نیز می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

امروز دوران نبرد اراده‌ها، کار و صبر انقلابی برابر دشمنی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سردار علی مقوا‌ساز، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم، اظهار داشت: نظام سلطه و جبهه‌ باطل در اوج آشفتگی و پریشانی است و این وضعیت اسفبار که گریبان آنان را گرفته بیشتر در رژیم صهیونیستی بروز و ظهور داشته است و حتی اندیشکده های آمریکایی و اروپایی این زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق می‌کنند.

وی افزود: دشمن در مدت پنجاه سال  نبرد حق علیه باطل اراده کرده بود ایران را در موضوعات مختلف از قبیل کرونا، معیشت و انتخابات زمین‌گیر کند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم راه به جایی نبرد.

مقواساز خاطرنشان کرد: امروز زمان نبرد اراده‌ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق، کار و صبر انقلابی در برابر دشمنی است که روز به روز در حال عقب‌گرد و اضمحلال است و ما با تکیه بر علم و توان داخلی همانگونه که در دانش‌هایی مانند نانو و پزشکی سرآمد شدیم، در بخش اقتصاد نیز می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش فارس، در این مراسم مسلم اسماعیلی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم معرفی و از تلاش‌های هوشنگ نوابی تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول