اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از رفتارهای مدیران گچساران در مناسبت‌ها/حضور کمرنگ ادارات در برنامه‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: برخی از دستگاه های این شهرستان در مراسمات تبلیغاتی حضور پر رنگ داشته ولی در دهه فجر از حضور آنها در مراسمات خبری نیست.

انتقاد از رفتارهای مدیران گچساران در مناسبت‌ها/حضور کمرنگ ادارات در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ یداله مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر اظهار کرد: ملت ما مانند همیشه مقاوم ایستاده اند و پای انقلاب جان خود را نیز تقدیم ‌می‌کنند، باید از انقلاب به خوبی محافظت کرد تا دشمنان زمینه‌ای برای شادی خود پیدا نکنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه است، بیان کرد: وقتی حرف از دهه فجر زده می شود بسیاری از ادارات کمبود بودجه را عنوان می کنند و این خساست درست نیست برای با شکوه برگزار کردن مراسمات دهه فجر باید همه نهادها پای کار باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: برخی از کمیته های تشکیل شده هنوز بعد از گذشت یکسال وظایف خود را اعلام نکردند و اگر زحمات اصحاب رسانه در خصوص پوشش بسیار خوب برنامه های دهه فجر نبود ادارات اقدامات مناسبی را نداشتند.

مرادی با اشاره به اینکه 24 کمیته به مناسبت دهه فجر در این شهرستان تشکیل می‌شود، عنوان کرد: دهه فجر یک وظیفه عمومی ، اسلامی است و همه ادارات با هماهنگی فرمانداری در جلسه ستاد دهه فجر شرکت کنند تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود.

وی گفت: چند دستگاه مطرح شهرستان نقشی در برنامه های دهه فجر نداشتند، چرا در برخی از تبلیغات دیگر مانند بازگشایی فروشگاه های زنجیره ای این چند دستگاه مهم شهرستان حضوری فعال دارند ولی برای دهه فجر از حضور آنها خبری نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اولین برنامه که نیاز است مد نظر دستگاه ها قرار گیرد جلسات تحلیلی پیرامون افق جمهوری اسلامی و نقش آن است، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی بدون در نظر گرفتن‌ جناح های سیاسی، حضور و مشارکت عمومی در تمام برنامه ها از دیگر اقدامات این ایام است.

مرادی بیان کرد: مشاهده شده روسای ادارات تنها در روز بهره برداری از پروژه ها در ایام دهه فجر که با حضور استاندار است حضور گسترده ای دارند لذا باید دهه فجر را پر رنگ و با شکوه تر از هر سال برگزار کنیم.

محمد صادق رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز با اشاره به تلاش بسیار کادر درمان در راستای مبارزه با کرونا گفت: بیش از دوسال بهداشت و درمان با مسئولان در حال مبارزه با کرونا هستند ولی همچنان شاهد رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی برخی شهروندان هستیم.

وی بیان کرد: اغلب دو نوع واکسن در دسترس بود و مدت محدودی واکسن آسترازنکا در کل کشور در دسترس نبود ولی در حال حاضر این کمبود برطرف و این واکسن نیز در حال تزریق است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به بستری 3 بیمار کرونایی و شناسایی یک مورد سویه امیکرون در شهرستان خاطرنشان کرد: در بهبهان از ۵ مورد نمونه کرونا مثبت ۴ مورد امیکرون بوده است، باید مردم از شرکت در تجمعات خود داری کرده تا شاهد همه گیر شدن سویه امیکرون در گچساران نباشیم.

رضایی با عنوان اینکه شهروندان برای تزریق دوز یادآوری خود زودتر اقدام کنند، ادامه داد: در گچساران افزون بر 61 هزار و 469 مورد تست از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که 17 هزار 760 مورد شناسایی، 228 بیمار کرونایی فوت و 17 هزار و 498 بیمارکووید 19 بهبهود یافتند.

 وی با اشاره به اینکه در گچساران هیچ گونه کمبود واکسن وجود ندارد، اضافه کرد: تا پایان 28 دی ماه سالجاری افزون بر 196 هزار و 607 دوز واکسن کرونا به شهروندان این شهرستان تزریق شده که از این میزان 89 هزار و 787 مورد دوز اول، 83 هزار و 38 مورد دوز دوم و 23 هزار و 782 مورد دوز سوم(یادآوری ) بوده است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول