اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واکنش معاون استاندار به حوادث اخیر کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌های فرهنگی پای کار بیایند

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به حوادث اخیر استان واکنش نشان داد.

واکنش معاون استاندار به حوادث اخیر کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌های فرهنگی پای کار بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ، سید جواد هاشمی در نشست کارگروه امور بانوان گفت: در نشست گذشته مصوب شد نمایشگاه حجاب و عفاف برگزار شود با ادارات هم مکاتبه شد اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید در این جلسه اداراتی مانند صنعت و معدن حضور پیدا می‌کردند و گزارش می‌دادند که در جلسه نیستند این کم‌کاری را مکتوب به استاندار گزارش می‌دهم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: در نتیجه غفلت متولیان شاهد فرهنگ غربی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم که اثرات نامطلوبی در جامعه داشته است.

هاشمی بیان کرد: نزاع‌های اخیر  تبعات بدی برای استان داشته است، متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به جای اینکه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند خود را مبرا می‌دانند و دیگران را متهم می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت فضای مجازی و سایت‌های استان گفت: خیلی از سایت‌های خبری و فضای مجازی بچه‌های انقلابی و پای‌بند به انقلاب و نظام هستند اما عده‌ کمی به جای فرهنگ‌سازی اقدام به تشویش ‌اذهان عمومی و پمپاژ ناامیدی می‌کنند‌.

وی بیان کرد: از فعالان فضای مجازی و دارندگان سایت‌های استانی می‌خواهم در کنار دستگاه‌های فرهنگی و برای بهبود این شرایط کمک کنید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش دشمن همین معرفی الگوهای غربی است، مقام معظم رهبری چند بار تذکر دادند که مراقب شبیخون فرهنگی باشیم اما غفلت کردیم و به راحتی همه ارزش‌های فرهنگی و دینی به فراموشی سپرده شد.

وی با وارداتی خواندن آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی کنونی در جامعه ماحصل شبیه خون فرهنگی است، بنابراین ملزم به معرفی الگوهای فرهنگی به جامعه هستیم.

هاشمی با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه به بهترین شکل و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

هاشمی با تاکید بر رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه استفاده شود.

همچنین نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)  و هفته بزرگداشت مقام مادر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از تولید کنندگان محصولات فرهنگی داخل و خارج استان برای حضور در این نمایشگاه جهت عرضه پوشش‌های اسلامی دعوت به عمل می‌آید.

صداقت خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای زنان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول