اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری عامل توهین به اقوام شمالی کشور

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با تهیه کلیپی به مردم خطه شمال توهین کرده بود.

دستگیری عامل توهین به اقوام شمالی کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سرهنگ داود معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری یک مرد جوان خبر داد که با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به یکی از اقوام کشور توهین کرده بود. 

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: به دنبال انتشار ویدیویی با محتوای فحاشی و توهین به یکی از اقوام شمالی کشور در فضای مجازی که منجر به ناراحتی و ایجاد دغدغه برای مردم شریف شده بود و باتوجه به درخواست های مکرر کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه خطه ی شمال کشور مبنی بر شناسایی و برخورد قانونی با تولیدکننده کلیپ مذکور ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و فرد مذکور که یک مرد جوان بود را شناسایی و پس از به دست آوردن اطلاعات هویتی وی و تشریفات قضایی متهم را که از بیم دستگیری توسط پلیس از تهران متواری شده بود در کمترین زمان ممکن در یکی از استان های همجوار تهران دستگیر و به پلیس فتا پایتخت منتقل کردند. 

وی گفت: این فرد هتاک بعد از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ ضمن پذیرش جرم ارتکابی گفت در فضای مجازی با اشخاصی درگیری لفظی پیدا نموده و از روی عصبانیت مطالبی را بیان کرده که اکنون ضمن عذرخواهی از مردم شریف شمال کشور از این اقدام مجرمانه خود اظهار ندامت و پشیمانی می کند.

 سرهنگ داود گودرزی با اشاره به اینکه برای چندمین بار است که شاهد اتفاقات این چنینی هستیم خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی اطمینان داشته باشند پلیس فتا ضمن هشدار به مجرمین سایبری و افرادی که در فضای مجازی قصد قدرت نمایی دارند با قاطعیت برخورد میکند و اشخاصی که قصد تخریب قومیتها و تشویش اذهان عمومی را داشته باشند با برخورد بسیار جدی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول