اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گرفتاری ۱۱ کوهنورد در کوه‌های کلاترزان سنندج/ اعزام تیم‌های عملیاتی هلال احمر به منطقه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 2 تیم عملیاتی برای نجات جان ۱۱ کوهنورد گرفتار شده در برف کوه‌های منطقه کلاترزان شهر سنندج اعزام شدند.

گرفتاری ۱۱ کوهنورد در کوه‌های کلاترزان سنندج/ اعزام تیم‌های عملیاتی هلال احمر به منطقه

گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیام جلالی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه بارش برف و کولاک سنگینی که روز دوشنبه در استان کردستان شاهد بودیم امروز با خبر شدیم که ۱۱ نفر کوهنورد غیرحرفه‌ای در کوه‌های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این کوهنوردان به دلیل تمام شدن آذوقه و سرما بغرنج اعلام شده است، افزود: ما درصدد بودیم به صورت امداد هوایی برای نجات جان این افراد اقدام کنیم اما با توجه به شرایط منطقه مسیر نشد و به صورت زمینی ۲ تیم از این جمعیت برای امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک اخیر، در حال حاضر شرایط برای کوهنوردی مساعد نیست و توصیه می‌کنیم که مردم به کوه‌های اطراف شهر نروند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول