اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

زاهدی: افزایش ۱۲۸.۵ درصدی مالیات استان کرمان ظلم است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مالیات اعتقاد دارم اما باید جلوی ظلم مالیاتی را نیز گرفت، گفت: افزایش ۱۲۸.۵ درصدی مالیات استان کرمان در سال آینده اتفاق نامبارک است.

زاهدی: افزایش ۱۲۸.۵ درصدی مالیات استان کرمان ظلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی کرمان، مالیات را اساس اداره کشور دانست و اظهار داشت: این امر در دنیا پذیرفته شده و سال‌ها برای آن برنامه ریخته و کار کرده‌اند.

وی جلوگیری و مقابله با فرار مالیاتی را رسالت سیستم مالیاتی کشور خواند و بیان کرد: البته مالیات باید بر اساس حق باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انواع فرارهای مالیاتی در کشور مشاهده می‌شود و باید جلوی آن را گرفت.

زاهدی با بیان اینکه به مالیات اعتقاد دارم اما باید جلوی ظلم مالیاتی را نیز گرفت، گفت: افزایش ۱۲۸.۵ درصدی مالیات استان کرمان در سال آینده مثال این اتفاق نامبارک است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان از استان تنها یک راه دارد، تصریح کرد: اگر شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ صنعتی تمامی حساب‌های بانکی و مالی خود را در استان متمرکز کنند می‌توانیم به این هدف نزدیک شده و حتی از آن عبور کنیم.

وی با بیان اینکه حساب بانکی این شرکت‌ها در استان قانونا باید اتفاق بیفتد، تصریح کرد: در غیر این صورت ما نمی‌توانیم انتظار دولت درباره مالیات استان را برآورده کرده و در جهت توازن منطقه‌ای گام برداریم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول