اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تخفیف جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه فجر

نایب رئیس شورای شهر زنجان گفت: جایزه خوش حسابی برای همه کسانی که عوارض پروانه ساخت را به موقع بپردازند تا 15 درصد و برای کسانی که دارای کمیسیون ماده 100 باشند تا 20 درصد و افراد دارای عوارض شناسنامه ساختمانی تا 25 درصد تعلق خواهد گرفت.

تخفیف جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تخفیف ویژه جایزه خوش حسابی برای شهروندان در نظر گرفته خواهد شد، گفت: این جایزه به تمام کسانی که عوارض پروانه ساخت را به موقع بپردازند تا ۱۵ درصد و برای کسانی که دارای کمیسیون ماده ۱۰۰ باشند تا ۲۰ درصد و افراد دارای عوارض شناسنامه ساختمانی تا ۲۵ درصد تعلق خواهد گرفت.

منصور مرادلو هم در این جلسه هم با بیان اینکه امسال شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، بر ضرورت آمادگی نیروهای بحران تاکید کرد و اظهار داشت: پیشتر نیز مانوری از سوی شهرداری برای آمادگی در روزهای بحرانی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این اتفاقات در شهر زنجان که منطقه سردسیر قرار دارد قابل پیش‌بینی است، اضافه کرد: در روزهای اخیر که هوای برفی و کولاک در سطح شهر حاکم است مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که شاهد تلاش نیروهای شهرداری برای رفع مشکلات هستیم.
وی با بیان اینکه در این روزها شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جوابگو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش بهره‌مند شدیم، افزود: انتظارات مردم این است که معابر هرچه زودتر بازگشایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات به مردم در روزهای برفی گفت: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.
مرادلو با اشاره به اینکه در بودجه 1400 شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود شورای شهر برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تجهیزات شهرداری در این فصل باید به روزرسانی شود، گفت: اعضای شورا در کنار مردم حاضر هستند و پیگیر مشکلات در این روزها هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به جلسه هماهنگی دهه فجر در شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: لازم است برنامه‌های شاد که موجب تزریق روحیه امید و نشاط می‌شود در این روزها اجرایی شود.

معاون اقتصادی شهرداری زنجان نیز با اشاره به چاه‌های موجود در مناطق چهارگانه شهرداری زنجان گفت: مکاتبات شهرداری با دستگاه‌ها استفاده از این چاه‌ها در فضای سبز بود اما به خاطر مورد تاکید بودن موضوعات بهداشتی این اجازه داده نشد که از آب این چاه‌ها برای استفاده در فضای شهری استفاده شود.

غلامحسن احمدی افزود: علت مخالفت استفاده از آب‌ این چاه‌ها این بود که چون رهگذران از این آب استفاده می‌کنند، به همین خاطر ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به موضوع تعرفه عوارض و بهای خدمات به ارزش معاملاتی ساختمانی تبصره 11 و ماده 100 قانون شهرداری‌‌ها در سال آنی گفت: بالای 25 ساعت در زمینه دفترچه مورد نظر این موضوع صحبت شده و اصلاحاتی هم صورت گرفته است.

حسین حمزه لو پاک گفت: تلاش ما این بود که موضوعات دفترچه شفاف‌سازی شود و و مبلغ تعرفه صدور پروانه چندان افزایش نیابد.
وی یکی از سیاست‌های شورا را کاهش پرونده‌های ارسالی به کمیسیون ماده 100 اعلام کرد و گفت: افرادی که در زمینه ساخت و ساز تخلف می‌کنند باید از مجاری قانونی شهرداری ملزم شوند که مجوز رسمی بگیرند. در واقع بایستی آسیب‌هایی که در این زمینه وجود دارد رفع شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول