اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دولت در کنار سیل‌زدگان کرمانی/ از بازدید میدانی وزیر کشور تا دستورات معاون اول رئیس‌جمهور

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن دریافت گزارش آخرین اقدامات انجام شده، گفت: ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در کنار مسئولان استان هستند و دستور می‌دهم با توجه به حضور وزیر کشور در منطقه در نشست جمع‌بندی سفر تعهدات و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

دولت در کنار سیل‌زدگان کرمانی/ از بازدید میدانی وزیر کشور تا دستورات معاون اول رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وزیر کشور در سومین سفر خود در دو ماه گذشته به استان کرمان به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان و هیأت همراه در نهضت‌آباد از توابع رودبار حضور یافتند و با ساکنان روستا گفت‌وگو کردند.

وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان، رئیس جمعیت‌ و مدیرکل هلال‌احمر، سردار ناظری، سردار نظری، مدیرکل مدیریت بحران و تعدادی از مدیران از مناطق سیل‌زده از طریق بالگرد بازدید کردند.

 

مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن دریافت گزارش آخرین اقدامات انجام شده، گفت: ستاد اجرایی حضرت امام، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در کنار مسئولان استان هستند و دستور می‌دهم با توجه به حضور وزیر کشور در منطقه در نشست جمع‌بندی سفر تعهدات و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

همچنین وزیر کشور در دیدار با تعدادی از اهالی شهر رودبار به خواسته های آنها رسیدگی کرد. وحیدی در نهضت‌آباد ۲ از توابع شهرستان رودبار جنوب حضور یافت و با تعدادی از اهالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر و همراهان در زهکلوت نیز بازدید میدانی از نقاط سیل‌زده انجام داده و مشکلات و خواسته‌های مردم را جویا شدند که رسیدگی بیشتر به نیازهای ضروری و احداث سیل‌بند خواسته اصلی خانواده‌ها بود. وحیدی از نیروهای امدادی و عملیاتی برای در کنار مردم بودن و خدمت‌رسانی تشکر کرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شرق استان از پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان – ایرانشهر در اثر وقوع سیلاب بازدید کرد و گفت: با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا برقرار و و کار امدادرسانی به روستاهای دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب انجام خواهد شد.

وی همچنین از امدادرسانی هوایی به سه نیروی اداره برق که در یکی از روستاهای سیلابی ریگان گرفتار شده بودند، خبر داد و عنوان کرد: امکان انتقال هوایی سه نیروی خدمت راهداری به دلیل کوهستانی بودن و مه گرفتگی منطقه میسر نشد که فردا صبح انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در ریگان، موجب درگیری و انسداد 75 راه روستایی شده است.

وی همچنین از آبگرفتگی ۱۰۰ منزل شهری و روستایی، قطع برق ۳۰ روستا، قطع آب ۱۵ روستا و مشکل ارتباط تلفنی ۳۰ روستا در مناطق سیل‌زده شرق استان خبر داد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول