اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان بدهکار مردم هستند/ لزوم جهاد تبیینی در فضای مجازی برای دفاع از انقلاب

امام جمعه موقت ورامین گفت: جنگ امروز ما در فضای مجازی است و جهاد تبیینی در این فضا برای دفاع از انقلاب واجب است و این فضا سازی در دهه فجر باید بارونق و نمایان تر باشد.

مسؤولان بدهکار مردم هستند/ لزوم جهاد تبیینی در فضای مجازی برای  دفاع از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی و جامعه روحانیت واساتید در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در این جلسه با ذکر این نکته که امام راحل فرمودند؛ عید حقیقی ملت ایران در دهه فجر بوقوع پیوست، اظهار کرد: روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بوده است و نظام اسلامی با پرچمداری روحانیت به پیروزی رسید و معمولا قوت و ضعف انقلاب اسلامی به پای روحانیت نوشته می شود.

وی گفت: روحانیت با ادراک بالایی که در تحلیل مسائل دارد، باید واقعیت ها را احصا کند و به مردم جهت قضاوت و تصمیم گیری انتقال دهد.

امام جمعه موقت ورامین شرایط فعلی جامعه را رو به بهبودی خواند و در این رابطه بیان کرد: خدا را شکر در این دولت رئیس جمهور که از جنس روحانیت است در کف میدان است و این نشان دهنده مثبتی از عملکرد روحانیت است.

محمودی ادامه داد: هنوز در بدنه دولت مثل رأس آن کارها جهادی و انقلابی پیش نرفته است و اکثریت و  قریب به اتفاق آن از بدنه دولت  قبل است که لازم است هر چه زودتر از افراد شایسته در بدنه میانی دولت استفاده شود.

وی کسی را مالک حقیقی انقلاب اسلامی نداست و  اظهار داشت: هیچ فردی و جناحی مالک انقلاب نیست و همه خادم انقلاب و مردم هستند و مسؤولان بدانند که به این مردم خیلی بدهکار هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: ایجاد روحیه خودباوری و امید به بهبود شرایط برای مردم لازم است و دشمن قطعا در ایام پیروزی انقلاب اسلامی هدفش ناامید کردن مردم است، خیلی از مردم و جوانان از عملکرد رژیم پهلوی خبر ندارند و بعضی جریان های داخلی و دشمنان سعی در تطهیر پهلوی دارند در صورتی که بسیاری از مشکلات و محرومیت ها در عرصه های مختلف در دوران پهلوی بیشتر بوده است.

حجت الاسلام محمودی دست آوردهای نظام اسلامی را فراوان و مایه غرور ایرانیان دانست و عنوان کرد:هر چه در دوران انقلاب اسلامی بوقوع پیوسته است، امید و نقطه قوت است و اگر هم مشکلات اقتصادی داریم به لطف الهی و تدبیر بموقع حل خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین فعالیت در فضای مجازی و پاسخ دهی به شبهات را از وظایف نخبگان و روحانیون دانست و تصریح کرد: جنگ امروز ما در فضای مجازی است و جهاد تبیینی در این فضا در دفاع از انقلاب واجب است و این فضا سازی در دهه فجر باید رونق و نمایان تر باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول