اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بارش ۱۷ ساعته در مازندران/بارش سنگین برف در شرق استان

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش از رامسر شروع شده و تمام نقاط استان را دربرمی‌گیرد، گفت: در ارتفاعات شرق استان شاهد بارش سنگین برف هستیم که به کاهش بارش کم می‌کند.

بارش ۱۷ ساعته در مازندران/بارش سنگین برف در شرق استان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به نفوذ سامانه سرد بارشی در مازندران و بارش ۱۷ ساعته در استان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در شهرستان رامسر و بارش برف در سیاه‌بیشه و بلده آغاز شده است.

وی گفت: بارش برف و باران همراه با وزش باد بوده که بیشترین سرعت وزش باد از رامسر با سرعت ۸۰ کیلومتر از رامسر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه بارشی ارتفاعات شرق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: سرعت وزش باد بین ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

این مسوول با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی بارش در شرق استان، تصریح کرد: این سامانه در رفع مشکلات آبی کمک می‌کند.

رضوی تصریح کرد: مهم‌ترین نگرانی این است که بعد از سامانه بارشی شاهد هوای گرم هستیم که موجب ذوب برف و روانه شدن آب به سمت دریا می‌شود.

وی با هشدار نسبت به ریزش و رانش و سقوط بهمن در کوهستان‌های مازندران، گفت: ممنوع بودن کوهنوردی و پرهیز از تردد غیرضروری به ارتفاعات استان مورد تاکید است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول