اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ابراز تاسف فدراسیون کشتی آمریکا از حواشی پیش آمده در سفارت این کشور

رئیس فدراسیون کشتی کشور گفت: فدراسیون آمریکا با ارسالی نامه‌ای در خصوص مسائل به وجود آمده در سفارت این کشور ابراز تاسف کرد.

ابراز تاسف فدراسیون کشتی آمریکا از حواشی پیش آمده در سفارت این کشور

علیرضا دبیر در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: صبح امروز پنجشنبه (۳۰ دی ماه جاری) فدراسیون کشتی آمریکا ایمیلی برای فدراسیون ایران ارسال کرده است و  طی آن در خصوص بی‌احترامی که اخیرا برای یکی از همراهان ما در سفارت آمریکا اتفاق افتاده ابراز تاسف و بی‌اطلاعی کرده است و اعلام کرده که هیچ دخل و تصرفی در خصوص بروز چنین برخوردی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی دوستانه آمریکا از ۲۳ بهمن امسال در این کشور برگزار می شود، ادامه داد: در صدد هستیم به زودی مدارک تمام بازیکنان را برای اخذ ویزا و اعزام به مسابقات دوستانه آمریکا را به سفارت این کشور ارسال کنیم و منتظر می‌مانیم تا پس از گرفتن ویزاها، با یک تیم کامل عازم مسابقات دوستانه شویم چرا که به هیچ وجه قصد نداریم با تیم ناقص اعزام شویم.

دبیر در ادامه گفت: مسابقات جام بین المللی تختی، رقابت‌های آسیایی و جهانی را با فواصل بسیار کمی از هم پیش‌رو داریم و به احتمال زیاد با یک یا ۲ تیم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنیم و از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی مدون و حساب شده پیش می‌رویم تا با مستحکم‌تر کردن بدنه تیم ملی با دست پر و با مدال های خوش رنگ از کوران مسابقات بیرون بیاییم.

رئیس فدراسیون کشتی کشور، حضور در شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی را نویدی برای رشد و گسترش این رشته پرطرفدار و ریشه‌دار در این استان قهرمان پرور عنوان کرد و گفت: اگر در شهر ارومیه والیبال پیشرفت کرده است پس کشتی هم می‌تواند پیشرفت کند.

دبیر گفت: جوانگرایی در بدنه تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در دستور کار قرار دارد به طوری که در حال حاضر میانگین سنی تیم‌های در کشتی آزاد ۲۲ سال و در فرنگی ۲۳ سال است و قصد داریم در آینده این میانگین را از این هم پایین تر بیاوریم.
وی در خصوص کاهش حواشی و بداخلاقی در کشتی کشور گفت: ورزش حرفه‌ای در واقع به نوعی مدیریت بحران است و هر چقدر بتوانیم مسائل اخلاقی، فرهنگی و روحیه پهلوانی را با ورزش قهرمانی اجین کنیم دیگر شاهد بروز هیچگونه حواشی در میادین ورزشی نخواهیم بود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور روز پنجشنبه برای دیدار با رییس هیات کشتی آذربایجان غربی و روسای هیات‌های شهرستانی این استان و رسیدگی به مسائل و مشکلات  آنها به شهر ارومیه سفر کرده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول