اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام‌جمعه قشم: سیاسی‌‎کردن جان مردم و بهداشت قشم ممنوع/ مصوبات سفر دولت بر زمین نماند

امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: بهداشت و درمان جزیره قشم که با جان مردم سرو‌کار دارد ممنوع است و شیطنت هایی که از سوی برخی‌ها در حال انجام است، باید به سرعت پایان یابد.

امام‌جمعه قشم: سیاسی‌‎کردن جان مردم و بهداشت قشم ممنوع/ مصوبات سفر دولت بر زمین نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم با اعلام حمایت از کادر درمان قشم بیان کرد: عده ای از افراد شیطنت می کنند و آب را گل‌آلود می کنند تا از این وادی، ماهی خود را بگیرند؛ اما این افراد باید بدانند که این ماهی سمی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس‌جمهور به قشم، بیان کرد: برخی موارد و مشکلات از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت و در آینده‌ای نزدیک و با تخصیص اعتبارات حل خواهد شد.

خطیب‌جمعه قشم تصریح کرد: مصوبات سفر نباید فراموش شود و جدیت در پیگیری آن باید تداوم یافته تا بتوان به نتیجه مورد درخواستی که مردم قشم و استان سال‌ها در انتظار آن بوده‌اند دست‌پیدا کرد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت بر‌زمین‌ نماندن مطالبات نماینده ولی‌فقیه، افزود: با پیگیری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، سرپرست منطقه آزاد قشم و وزیر نفت، خواست دیرین مردم و نیاز منطقه که همانا تکمیل پل خلیج فارس مورد پذیرش قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان قشم ساخت پل را در چند سال گذشته بدون اقبال خواند و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی ساخت این پروژه هرچه‌زودتر به انجام برسد.

وی رفع مشکل آب را یکی از آرزوهای دیرین قشم برشمرد و افزود: امیدواریم به زودی و با تخصیص اعتبار این مهم انجام گیرد.

حجت‌الاسلام حاجبی با بیان اینکه باید از ظرفیت نیروهای انقلابی و کارآمد استان استفاده شود، اضافه کرد: هر شخصی با تفکری که مانع از استفاده و ظرفیت انقلابی و متخصص استان شود، باید کنار گذاشته شود.

وی اقدامات استاندار در سیل و زلزله را نشانی از جهادی بودن وی دانست و افزود: قطعا با یک اقدام انقلابی شاهد کنارگذاشتن موانع انسانی و اندیشه‌ای که اجازه استفاده نیروهای انقلابی را در پست‌های مختلف مدیریتی نمی دهند، خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: نباید با گمان بد همه را از قطار انقلاب پیاده کرد و به سخنان انسان‌های کج فهم و بدبین و مخرب دیگران گوش کرده و بر اساس آن تصمیم‌گیری کرد.

وی بیان داشت: باید برای نگهداشتن نیروهای متخصص، ماندگار، عملگرا و بومی تلاش کرد و نباید در این راه اسیر واگویه‌های دروغین یا با سوء‌نیت شد.

امام‌جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله اخیر مقاومت یمن به تاسیسات امارات گفت: این اقدام، سیلی محکمی به صورت بزک‌کرده اماراتی‌هایی زد که هفت سال به یمنی ها حمله می‌کردند.

وی اظهار داشت: این حمله تنها با 20 پهباد و10 موشک بود و سه نقطه را مورد هدف قرار داد تا به این شیخ‌نشین نشان دهند قدرت او پوشالی است.

خطیب جمعه قشم تاکید کرد: قدرت‌نمایی مقاومت یمنی، نشان از توان مبارزه با اماراتی داد که در صورت تجدیدنظرنکردن در سیاست‌های خود در منطقه، دچار هزینه‌های هنگفتی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مکتب فاطمی را تنها راه نجات و تعالی بشر ذکرکرد و افزود: برخی‌ها امروز مادر و زن نبودن را برتر می دانند؛ در حالیکه یک زن ولایی، مسلمان، انقلابی و مومن علاوه بر همسر و مادر خوب بودن، در جامعه نیز می تواند مثمرثمر باشد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: آزادی زن در واقع آزادی مردان بی‌بند و‌بار بود و این درحالیست که اگر زن باعفت باشد، فرشته‌خو می شود.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول