اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش 19 هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر/نتیجه شورای 6 هزار رایی را خیابان‌‌ها دیدیم!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت خودجوش و مردمی اجرا می شود، گفت: 10 هزار دقیقه در سیما و 9 هزار دقیقه در صدای زنجان به مناسبت دهه فجر 1400 پیش بینی شده است.

پخش 19 هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر/نتیجه شورای 6 هزار رایی را خیابان‌‌ها دیدیم!

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی در جلسه مشترک به اصحاب رسانه استان که به منظور هم‌اندیشی درباره برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات برای برنامه‌ریزی درست به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به دستاوردهای 43 ساله نظام گفت: البته ما باید پیشرفت‌های نظام را با کل دنیا مقایسه کنیم نه با گذشته خودمان.

وی با بیان اینکه گاها نارضایتی مردم از مسؤول نباید به پای انقلاب نوشته شود، تصریح کرد: برای بقیه اصناف هم همینطور است و اگر قصوری وجود دارد نباید آن را به همه بخش‌ها تعمیم بدهیم.
لطیفی با اشاره به اینکه گلایه مردم از بی‌کفایتی و از مسؤلان است نه از نظام و انقلاب افزود: مدیری که لاکچری نشین است، معنی ارزش را نمی‌داند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه انقلاب ما یک ارزش است که باید به درستی از آن استفاده شود،گفت: ما باید خودمان پای کار باشیم، چون انقلاب مال ماست و باید از آن نگهداری کنیم.

وی با یادآوری اینکه برخی اشکالات در عملکرد مدیران به اصل انقلاب بر نمی‌گردد، افزود: انقلاب یک آرمان ارزشمند است و نباید کم کاری مدیر یا مسؤولی موجب لطمه خوردن به این آرمان و ایدئولوژی شود.

لطیفی ادامه داد: این هنر رسانه‌ها است که این مهم را برای مردم تبیین کنند که کم کاری مدیران را به اصل انقلاب ربط ندهند، این انقلاب متعلق به همه مردم است و گلایه امروز مردم به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه نگهداری از انقلاب نیز وظیفه همه مردم است، افزود: مردم نباید اجازه دهند تا این انقلاب به بیراه بروند و باید تلاش کنیم تا فرهنگ مطالبه گری در این استان تقویت شود.

وی با انتقاد از شهرداری به دلیل عدم برف‌روبی خیابان‌ها در پی بارش برف و کولاک گفت: مردم باید با شرکت در انتخابات افراد کار بلد را به مسؤولیت برسانند، افرادی باید به عنوان خدمتگزار مردم انتخاب شود که لایق باشد، پس وقتی کسی با ۶ هزار رای شورایی می‌شود، نتیجه خیابان‌های شهر همین خواهد شد، در حالی که در شهر تبریز اینطور نیست.

لطیفی تصریح کرد: یک ماه قبل بارش برف اعلام شده بود، اما دوستان اظهار می‌کنند که غافلگیر شدیم در حالی که جای غافلگیری نبود چون اطلاع داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه برخی از آقایان مسؤول اصلا عین خیالشان نیست که اینقدر برف در خیابان مانده است، گفت: ما در صدا و سیما پس از بارش برف برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌ایم که این مطالبه‌گری وجود داشته باشد.

وی با انتقاد از کم‌کاری مسؤولان در موضوعات مختلف گفت: متاسفانه بعضی از مسوولان را ما از خواب بیدار میکنیم، که زلزله آمده است،چون خبر ندارند.

لطیفی همچنین از عدم نظارت بر قیمت‌ها  در استان نیز گله کرد و گفت: همین امر موجب آشفته بازاری در استان شده و شاهد برخی گران‌فروشی‌ها هستیم، سوال من این است؟ چرا اینقدر اختلاف قیمت میوه وجود دارد در حالی که هر دو میوه‌فروش در یک خیابان هستند.

لطیفی با اشاره به اینکه مردم ایران شایسته تکریم‌اند چرا که در تمام مناسبت‌های ملی پای کار هستند، گفت: مگر خواسته مردم چیست که یک مسؤول توان برآورده کردن آن را ندارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما بر پایه و اساس دینی بنا نهاده شده است، گفت: آن کارگزاری که باید دین را ترویج دهد، درست عمل نمی‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت خودجوش و مردمی اجرا می شود،  تصریح کرد: 10 هزار دقیقه در سیما و 9 هزار دقیقه در صدای زنجان به مناسبت دهه فجر 1400 پیش بینی شده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول