اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدیران در بین مردم باشند تا مشکلات آنان را بهتر لمس کنند/ افتتاح ۲۷ پروژه دهه فجر در قرچک

امام جمعه قرچک گفت: حضور بی واسطه در میدان، باعث لمس بیشتر و بهتر مشکلات است و در این راه، بنده به عنوان امام جمعه کمک حال مردم و مسئولان در حل معضلات شهرستان هستم.

مدیران در بین مردم باشند تا مشکلات آنان را بهتر لمس کنند/ افتتاح ۲۷ پروژه دهه فجر در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: دغدغه خداوند در رسالتی که به نبی مکرم اسلام(ص)، انبیا و اولیاء واگذار کرده و همچنین رسالت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) مدیریت صحیح جامعه بوده و یکی از برکات نظام اسلامی ایران، فرصت خدمتگزاری به مردم است اما صد حیف، مسئولیت آن‎قدر سنگین است که پاسخ‎گو نیستیم که باید عذر بخواهیم و از خداوند، شهدا و ائمه کمک بخواهیم تا غصه مردم را بخوریم و به آنان خدمت کنیم.

وی گفت: مسئولان تا فرصت دارند، باید بر مبنای آموزه های اسلام ناب محمدی به مردم خدمت ‎رسانی کنند؛ چون اولاً این انقلاب اسلامی حاصل خون و ایثارگری صدها هزار شهید است و ثانیاً این نظام اسلامی باید زمینه ساز ظهور حضرت ولی‎عصر(عج) باشد.

امام جمعه قرچک افزود: مسئولان نباید فقط «شنونده خوب» باشند، بلکه باید در عمل و تا جایی که امکان دارد، حتی خارج از قوانین و مقررات رایج بوروکراسی اداری و بیشتر از حد ظرفیت، به دردها و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

اسماعیلی بیان کرد: نکته مهم این است که همه جا اعتبارات و مسائل مالی چاره ساز نیست، بلکه دوندگی، مدیریت صحیح و دغدغه حل مشکلات را داشتن، گره گشا و چاره ساز مشکلات ریز و درشت مردم است.

وی تصریح کرد: اگر مردم در نمازجمعه به بنده گلایه ای از ادارات دولتی کنند، باید مسئولان حاضر باشند تا گلایه ها را سریع به آنها منتقل کنم؛ مسئولان باید در نمازجمعه حاضر باشند تا به مشکلات مردم سریع‌تر رسیدگی شود.

امام جمعه قرچک گفت: در نمازجمعه، شورای اداری دست به نقدی وجود دارد که باعث ارتباط مستقیم مدیران ولایی، انقلابی و دغدغه مند با مردم شریف شهرستان است؛ حضور بی ‎واسطه در میدان، باعث لمس بیشتر و بهتر مشکلات است و در این راه، بنده به عنوان امام جمعه کمک حال مردم و مسئولان در حل معضلات شهرستان هستم.

افتتاح ۲۷ پروژه در ایام ‎الله دهه فجر قرچک

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان‌ قرچک نیز در این جلسه اظهار کرد: برای افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر تا به امروز ۲۷ پروژه در شهرستان قرچک دیده و نهایی شده است؛ ضمن این‎که برای ستاد بازآفرینی قرارگاه خدمات اجتماعی و قرار گاه شهید امانی نیز باید تلاش شود.

فرماندار قرچک افزود: استقرار میز خدمت و ارتباط چهره به چهره با مردم در دهه فجر و شرکت پرشور در نمازجمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه هاست که البته چگونگی حضور در راهیپمایی منوط به دستور ستاد ملی مبارزه با کروناست.

خطیبی بیان کرد: اجرای دقیق وظایف و سیاست‎های دولت و تعامل حداکثری ادارات با یکدیگر از موارد مهمی است که باید رعایت شود؛ جذب برش‎های اعتباری شهرستانی، پیگیری تکمیل پروژه ‎های نیمه تمام عمرانی و اقدامات پیشگیرانه از آسیب‎های اجتماعی نیز از نکات مهم و قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‎های شغلی در سال‎های اخیر مدنظر بوده و به همین دلیل، شهرستان قرچک رتبه سوم سامانه رصد اشتغال را کسب کرده است و در کنار آن، حمایت جدی و دائمی از کارآفرینان و سرمایه‎گذاران در دستور کار بوده و هست.

این مقام مسؤول گفت: موضوع تکریم مراجعین به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید مورد توجه جدی ادارات باشد؛ رعایت پروتکل‎های بهداشتی در ادارات، حضور به موقع مدیران و کارکنان در محل کار و صرفه جویی مصرف حامل‎های انرژی نیز از مواردی است که باید به دقت عمل شود.

خطیبی عنوان کرد: پیگیری اعتبارات پروژه‎های عمرانی و تخصیص مکان اداری دستگاه‎های اجرایی از طریق ادارات کل باید همچنان در دستور کار باشد و به این نکته مهم نیز باید توجه شود که بیشتر مشکلات شهرستان قرچک، ساختاری و ناشی از کمبود اعتبارات است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول