اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیش‌بینی ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در دانشگاه سمنان

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان از اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این دانشگاه خبر داد.

پیش‌بینی ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، بهروز گل‌محمدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان از برنامه‌ریزی و اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه خبر داد.

وی اظهار کرد: صدور پیام رئیس دانشگاه، ادای احترام و گل‌باران مزار شهید گمنام دو پردیس دانشگاه، برگزاری نشست اقتصادی ویژه دانشگاه‌های شهرستان سمنان، اجرای مسابقه و جشنواره ادبی استانی، برگزاری ویژه مراسم دهه فجر، مسابقه کتاب‌خوانی، اهدای خون، ارسال پیامک به دانشگاهیان و فضاسازی محیطی در دانشگاه و فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان با اشاره به تقارن میلاد حضرت زهرا (س) و میلاد امام علی (ع) با ایام‌الله دهه فجر به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مناسبت‌ها اشاره کرد و افزود: پیاده‌روی در جاده سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان کارمند و استاد دانشگاه و سخنرانی خانم راستگو با موضوع سبک زندگی و سیره فاطمی ویژه دختران دانشجو از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

گل‌محمدی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های شایع زنان با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه سمنان، نشست مشترک تعدادی از بانوان هیأت‌ علمی با هیأت رئیسه دانشگاه و برگزاری جشنواره آشپزی از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت امور زنان و خانواده دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت ترکیبی، حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به همت مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی، انجمن‌های علمی دانشجویی، مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده و حمایت و همکاری سایر بخش‌های دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول