اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حسینی:باید از کمترین اشتباهات نفت استفاده کنیم / شوک به نفت کارمان را سخت می‌کند

سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد دیدار خارج از خانه مقابل نفت را با پیروزی به پایان برساند.

حسینی:باید از کمترین اشتباهات نفت استفاده کنیم / شوک به نفت کارمان را سخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان،مجتبی حسینی که به دلیل تاخیر زمان پرواز در نشست خبری حضور پیدا نکرد، درخصوص دیدار برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد:خیلی خوشحالم که دوباره قسمت شد بتوانیم تیم زیبای نفت مسجد سلیمان و مردم خونگرم این شهر را ببینیم، امیدوارم که بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم باشد و از لحاظ فنی تماشاگرپسند باشد و حق هر تیمی که بود نتیجه را بگیرد.
وی گفت:ما تیمی هستیم که مانند مسجد سلیمان با کمترین سرمایه گذاری و کمترین خرج کردن پول توانستیم این تیم را جمع و جور کنیم و فکر می‌کنم هر دو تیم از نظر شرایط فنی خیلی به هم نزدیک باشند و هر تیمی که بتواند از موقعیت بیشتر استفاده کند می‌تواند نتیجه را به دست بیاورد.
حسینی درخصوص حضور نفت در این مسابقه با حضور کادرفنی جدید گفت:مسلما با تغییراتی یک که تیم انجام می‌دهد بچه‌ها انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند، این یک مقدار کار ما را سخت می‌کند با توجه به اینکه بالاخره یک شوکی به آن تیم وارد می‌شود و آنطور که گفتم در این مدل بازی‌ها باید کمترین اشتباه را داشته باشیم و از اشتباهات حریف بهترین استفاده را کنیم.
مربی پیکان درباره اینکه علاقه دارد تیمش در این مسابقه برنده باشد،گفت:به هر شکل هر دو تیم برای کسب امتیاز می‌آیند و ما این همه راه آمدیم و شرایطمان در جدول طوری است که امتیاز گرفتن در این بازی خیلی می‌تواند به ما کمک کند.
انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول