اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رسانه‌ها با شفاف‌سازی اعتماد را به جامعه برگردانند

استاندار خراسان جنوبی گفت: متأسفانه به واسطه تلاش‌های نظام سلطه و بی‌کفایتی برخی مدیران ریشه بی‌اعتمادی در بین مردم جامعه ایجاد شده ولی رسانه‌ها وظیفه داشته تا دوباره این اعتماد را به جامعه برگردانند که یکی از مهمترین راه‌ها برای رسیدن به این مهم شفاف‌سازی است.

رسانه‌ها با شفاف‌سازی اعتماد را به جامعه برگردانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی امروز در پی بازدید از صدا و سیمای استان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پاسخگویی به مطالبات مردمی در دولت سیزدهم مهم‌ترین اقدام بوده که حرف نخست را می‌زند.

وی ادامه داد: به همین سبب بوده که شخص رئیس جمهور در میان مردم حضور یافته و پاسخگوی مطالباتشان به صورت چهره به چهره هستند.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه مدیران باید پاسخگوی مردم برای شنیدن مطالباتشان باشند، افزود: مدیری که پاسخگوی مردم نباشد در دولت سیزدهم جایی ندارد.

قناعت با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها که در واقع منتقل کننده مطالبات مردمی بوده باشند و در غیر این صورت مؤاخذه می‌شوند، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت وجود رسانه‌های فعال و به روز در جامعه بوده که استان خراسان‌جنوبی نیز برای رسیدن به پیشرفت نیازمند این گونه رسانه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی در حال حاضر در تقابل با چندین هزار رسانه معاند دشمن قرار دارد، تصریح کرد: این رسانه‌ها در پی این بوده که توفیقات کشور را ضعیف و نقاط ضعف را بزرگ و پررنگ نشان دهند اما وجود نیروهای انقلابی در مجموعه صدا و سیمای کشور به خوبی به این نقشه‌های دشمن پاسخ داده است.

استاندار خراسان‌جنوبی اضافه کرد: متأسفانه به واسطه تلاش‌های نظام سلطه و بی‌کفایتی برخی مدیران ریشه بی‌اعتمادی در بین مردم جامعه ایجاد شده ولی رسانه‌ها وظیفه داشته تا دوباره این اعتماد را به جامعه برگردانند که یکی از مهمترین راه‌ها برای رسیدن به این مهم شفاف‌سازی است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول