اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث| از کشف 31 هزارلیتر سوخت قاچاق در مرودشت تا انفجار یک منزل مسکونی در لامرد

مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه‌های روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

بسته حوادث| از کشف 31 هزارلیتر سوخت قاچاق در مرودشت تا انفجار یک منزل مسکونی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف بیش از 31 هزارلیتر گازوئیل قاچاق در مرودشت

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کناره از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع و ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها یک دستگاه کامیون و دو خودرو وانت نیسان که در محل پارک بود به مقر انتظامی انتقال داده شدند. سرهنگ زینلی با بیان اینکه در بازرسی از کامیون ۳۰ هزار لیتر و از ۲ خودرو وانت نیسان هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ارزش سوخت‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

 عوامل سنگ پرانی در کمربندی سروستان دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی سروستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت اتوبوس های حامل مسافر در کمربندی سروستان بلافاصله شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام در دستور فوری این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آرش بخشایی مطلق افزود: با توجه به حساسیت مـوضوع با تدابیر ویژه و تعامل با دادستان شهرستان، تیم های مجرب از ماموران زبده این فرماندهی تشکیل و با شگردهای های خاص پلیسی به دو جوان ۱۸ ساله مظنون و آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی مبنی بر پرتاب سنگ به سمت اتوبوس های در حال حرکت اقرار کرده و انگیزه خود از این اقدام را سرگرمی و تفریح اعلام کردند. 

وی افزود: مجرمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

رئیس پلیس سروستان در پایان ضمن بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست افزود برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی بطور جدی ادامه داشته و پلیس با هرکسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کند برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش فارس در حادثه سنگ پرانی که چهارشنبه شب به خودروهای در حال عبور از جاده کمربندی سروستان اتفاق افتاد، متاسفانه ۴ اتوبوس مورد اصابت سنگ و یا سایر اجسام سخت توسط  فرد یا افراد متخلف قرار گرفت.

در این حادثه، راننده یکی از ۴ اتوبوس حادثه دیده و ۲ نفر از مسافران(بانو) دچار آسیب دیدگی شده و در بیمارستان شهدای سروستان مورد مداوا قرار گرفتند.

خاطر نشان می شود به محض بروز این اتفاق با حضور پلیس و اورژانس ۱۱۵ در صحنه حادثه، این اتفاق مورد بررسی قرار گرفت.

نشت گاز باعث انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در لامرد شد

عبدالحسین غفاری مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لامرد گفت: درپی تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۷:۱۷روز گذشته مبنی بر آتش سوزی در یک واحد مسکونی، سه دستگاه ماشین آتش نشانی و پنج نفر از زبده ترین نیروها به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: اطفاء حریق حدوداً دوساعت ونیم طول کشید. در این سانحه چهارنفر دچار سوختگی سطحی شدند که در حال حاضر بستری هستند. یک ماشین سمند متعلق به صاحب خانه نیز دچار آتش سوزی شد.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول