اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

به‌روز رسانی شرکت پست آن را از زیان دهی خارج می‌کند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: این رویه یک رسم برای شرکت‌های دولتی که بدنه کارشناسی دارند شده که قوانین را در موعد مقرر خود به مجلس برای تصویب ارائه نکنند.

به‌روز رسانی شرکت پست آن را از زیان دهی خارج می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس جبار کوچکی نژاد در مخالفت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد یک فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت:  این رویه یک رسم برای شرکت‌هایی که بدنه کارشناسی دارند شده است که قوانین را در موعد مقرر خود به مجلس برای تصویب ارایه نکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان پست هم نماینده بوده‌اند و هم با قوانین آشنا هستند. سوال است که چرا این لایحه را به موقع ارایه نکرده اند. روش ارتباطات در دنیا تغییر کرده است و امروز روش ارتباطات و پیام رسانی و مبادله اجناس و امکانات دچار تحولاتی شده است که باید همگام با این تحولات قوانین و امکانات خود را به روز کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان شرکت پست با مشکلات زیادی رو به رو هستند، خاطرنشان کرد: کارمندان زحمت کش پست با کمترین حقوق روزگار می گذرانند. بسیاری از این افراد با وجود فعالیت طولانی در شرکت پست، تبدیل وضعیت نشده اند و انتظار دارند تحولی در قوانین مربوط به این شرکت رخ دهد تا زندگی آنان نیز بهبود یابد.

کوچکی نژاد، به زیاد ده بودن شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: نمی‌شود از روش های سنتی و قدیمی استفاده کرد و این وضعیت منجر به زیان ده شدن این شرکت شده است. هر سال زیان دهی شرکت پست گزارش می شود بنابراین ضرورت دارد برای خارج کردن این شرکت از زیان دهی آن را چابک و همزمان با بهره‌گیری از تکنولوژی به روز کنیم.

وی با انتقاد از تاخیر در ارایه اساسنامه دایمی شرکت ملی پست، افزود: الان 6 سال است که اساسنامه این شرکت تمدید به شکل آزمایشی در حال اجرا است. وزارت ارتباطات متاسفانه اساسنامه و شرح وظایف این شرکت  را به مجلس ارایه نکرده است که باید این اقدام را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام / 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول