اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرد هتاک به تندیس حضرت امام در اردستان دستگیر شد

فرماندار اردستان گفت: بامداد روز گذشته فرد معتادی با اهانت و تخریب تندیس حضرت امام(ره)، برخی از تابلوهای شهر را نیز مخدوش کرده بود که البته بلافاصله با اشراف کامل عوامل اطلاعاتی و انتظامی در کوتاه‌ترین زمان این شخص هتاک دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرد هتاک به تندیس حضرت امام در اردستان دستگیر شد

حمیدرضا تاملی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردستان گفت: بامداد روز گذشته بر اساس گزارش‌های رسیده از دستگاه‌های اطلاعاتی فردی ضمن اهانت و تخریب تندیس حضرت امام خمینی(ره) تعدادی از تابلوهای خیابان اصلی شهر را هم مخدوش کرده بود.

وی افزود: نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان اردستان با اشراف کامل در کوتاه‌ترین زمان این شخص هتاک را دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند و روانه زندان شد.

تاملی تصریح کرد: تحقیقات در همه ابعاد بر روی پرونده ادامه دارد و  رسیدگی در این زمینه به سرعت در حال انجام است چرا که متهم دارای سابقه مصرف مواد مخدر می‌باشد و در حال حاضر در این مورد نمی‌شود گمانه زنی‌ کرد تا رای نهایی صادر شود.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول