اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تضییع حقوق مردم اسلامشهر در بهره‌مندی از اعتبارات ملی و دولتی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حقوق مردم مظلوم شهرستان اسلامشهر در بهره مندی از اعتبارات ملی و دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تضییع و پایمال شده است.

تضییع حقوق مردم اسلامشهر در بهره‌مندی از اعتبارات ملی و دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در نطق پیش از دستور روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با قدردانی از سفر نایب رئیس مجلس به شهرستان اسلامشهر با میزبانی مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: حق و حقوق مردم مظلوم شهرستان اسلامشهر در بهره مندی و استفاده از اعتبارات ملی و دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تضییع و پایمال شده است.

وی افزود: ۱۳ سال است که یک بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی که حق مردم مظلوم شهرستان اسلامشهر است، در حال احداث بوده و تکمیل و بهره‌برداری از آن معطل پرداخت حق و حقوق دولتی از محل اعتبارات ملی است.

وی با تاکید بر توافق به عمل آمده برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه بیمارستان اسلامشهر بیان کرد: در صورت پرداخت مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده، عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر به بیش از ۷۵ درصد می رسد که امید آن می‌رود با تأمین به موقع اعتبارات روند احداث این پروژه ملی و حیاتی سرعت بیشتری یابد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به نتایج سفر روزشنبه نایب رئیس مجلس به شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: روز گذشته کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان نماز مترو اسلامشهر در حالی به زمین زده شد،که اعتبارات و بودجه دولتی تخصیص یافته برای احداث و تکمیل پروژه مترو اسلامشهر رقم بسیار پایینی است و باید پیگیری های لازم به عمل آید تا این روند افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی با تاکید بر ضرورت احداث و تکمیل کمربندی جنوبی شهرستان اسلامشهر، گفت: با احداث کمربندی جنوبی شهرستان اسلامشهر که علاوه بر کاهش بار ترافیکی در محور اصلی اسلامشهر، راه ارتباطی شهرستان های بهارستان و رباط کریم را به بزرگراه آزادگان متصل می‌کند، ضرورت دارد تا برای تکمیل این کریدور و شریان مواصلاتی با تمام ظرفیت ها و توانمندی ها در جهت رفع موانع و تامین اعتبارات آن کمک ویژه ای شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: امید آن می رود که سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر خیر و برکاتی برای مردم منطقه داشته و مفید فایده واقع شود و محل اجرا باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس در سفر روز شنبه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر، علی نیکزاد به اتفاق استاندار تهران و جمعی از وکلای مردم در خانه ملت علاوه بر شرکت در آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی ایستگاه میدان نماز مترو اسلامشهر از طرح‌های در حال احداث بندر خشک آپرین، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر و شهرک امام خمینی(مسکن مهر ضیاءآباد) بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه‌ها و ساکنین مسکن مهر قرار گرفت.

در جلسه‌ای که با حضور معاونین وزرا، مدیران کل استان، مدیران شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد، مسائل و مشکلات مطرح شده در بازدید روز شنبه مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی و اقدامات لازم جهت رفع مشکلات انجام شد.

قابل ذکر است که طرح احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر که بعنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان اسلامشهر به شمار می رود از سال ۱۳۸۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده و تاکنون قریب به ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طرح کمربندی جنوبی شهرستانهای اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم نیز بعداز گذشت ۱۲سال کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت داشته و ادامه فعالیت تعطیل شده این طرح  منوط به تامین اعتباری بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول