اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: سرمایه‌گذار نباید دغدغه‌ای جز تولید و صادرات داشته باشد

استاندار سمنان گفت: ما باید یار و مددکار بخش خصوصی باشیم و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم تا سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای جز تولید و صادرات نداشته باشند.

استاندار سمنان: سرمایه‌گذار نباید دغدغه‌ای جز تولید و صادرات داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه پیگیری و رصد وضع رشد اقتصادی استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه رشد اقتصادی زمانی موفق خواهیم بود که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید یار و مددکار بخش خصوصی باشیم و با توجه به شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری موانع و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم تا سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای جز تولید و صادرات نداشته باشند.

استاندار سمنان گفت: حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات، سه رکن اصلی و اساسی در جهت تحقق رشد اقتصادی در استان هستند که باید با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی دقیق به هدف اصلی که رشد ۸.۶ دهم درصد است، برسیم که قطعاً با جدیت و روحیه‌ای که مدیران استان از آن برخوردار هستند، به این مهم خواهیم رسید.

هاشمی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در استان سمنان وجود دارند که اعلام آمادگی و همکاری کرده‌اند و در جهت تحقق رشد اقتصادی، این امر محقق می‌شود.

وی بیان کرد: موضوعی مهم‌تر از رشد اقتصادی و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری نخواهیم داشت که با جدیت این موارد پیگیری و محقق شود.

استاندار سمنان اظهار کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان جزو اتاق‌های برتر در کشور است و این فرصتی مناسب برای مدیران محسوب می‌شود که از کارشناسان اهل فن در این زمینه استفاده کنند.

هاشمی با بیان اینکه با توجه به دانشگاهی بودن استان سمنان و حضور دانشجو در حوزه‌های صنعت و گردشگری باید از فرصت دانشگاه استفاده شود، گفت: از ظرفیت دهیاری‌ها و بخشداری‌ها در زمینه‌های مرتبط در جهت رسیدن به رشد اقتصادی موردنظر استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه تولیدات استان سمنان باید از طریق گمرک استان صادر شود، افزود: با همکاری بانک‌های عامل ۱۴.۶ درصد تسهیلات پرداخت شده کل کشور متعلق به استان سمنان است که در کشور دارای رتبه نخست هستیم.

 انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول