اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امامزادگان محل نشر مهارت اسلام و تقویت اخلاق در جامعه هستند

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: همه مردم چه اهل تسنن و چه تشیع به امامزادگان و حرم‌های امامان ارادت خاص دارند و این امامزادگان محل‌ نشر مهارت اسلام، کلاس‌های قرآن و تقویت اخلاق و معنویت در جامعه هستند.

امامزادگان محل نشر مهارت اسلام و تقویت اخلاق در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، غلامرضا عادل شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه کنگره ملی یحیی بن زید (ع) در امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد:  امامزادگان در هر منطقه بمانند ستارگان بوده که نورافشانی کرده و مسیر را‌ به مردم نشان می‌دهند، علاوه بر اینها امروزه امامزادگان قطب فرهنگی و پایگاه اجتماعی برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی مردم هستند.

وی تصریح  کرد: یکی از وظایف سازمان اوقاف معرفی و شناساندن این امامزادگان در داخل و خارج از کشور بوده و در این راستا برنامه‌های مختلفی در قالب همایش‌های علمی و کنگره برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  ادامه داد: دستاورد برگزاری چنین همایش‌ها و کنگره‌ها، تولید آثار علمی، بررسی و پژوهش در معرفی بیشتر این امامزادگان خواهد بود که به عنوان گنجینه در دسترس پژوهشگران و سایر علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز نسل پیامبر اکرم (ص) برعکس دشمنان که او را ابتر می‌نامیدند پر برکت بوده که تجلی آن در همین امامزادگان که فرزندان ایشان هستند، مشهود است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول